eitaa logo
خزعبلات؛
273 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
226 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از |مُعٺَڪِفـ|
از سیُ یکمِ شهریورِ خود استفاده کافی را ببرید؛ 1.تا سر حد مرگ بخوابید. 2.به بیرون رفته و عشقو حال کنید. 3.لای کتاب هارا همینطور که در تابستان بسته بود بسته نگه دارید و باز نکنید. 4.صگ اخلاق نباشید و از در کنار خانواده بودن لذت کافی را ببرید. 5.برای خودتان و دیگر اعضای خانواده آشپزی کنید و بگذارید دیگران هم همراه با شما دل و روده شان به هم بریزد. 6.تلفن خود را به گوشه ای پرت کنید. آرام پرت کنید گوشی گرونه* مهر از رگ گردن به شما نزدیک تر است.
من زیاد اهل شیرینی جات نیستم ولی، قطاب واقعاً»»»»»»
خزعبلات؛
وای این خودِ منه بقران
شاید باورتون نشه ولی من یه شب تا صبح فقط بخاطر اینکه مرگ خانوادمو تصور کردم گریه کردم و حتی نصف شب با گریه میرفتم بالای سرشون تا مطمئن بشم که نفس میکشن و حالشون خوبه و بعد دوباره به گریه کردنم ادامه میدادم به طوری که چشمام کاسه خون میشد و از استرس و اضطراب زیاد معدم به شدت درد میگرفت و میرفتم بالا میوردم. واقعاً نمیدونم چمه و این حد از استرس و اضطراب و ترسِ از دست دادن داره از کجا میاد.
_از امروز_
به‌به. شروع رسمی باز گذاشتن پنجره، مچاله شدن زیر پتو، عشق کردن با بوی بارون و‌ نارنگی و خوردن قهوه‌ی داغ توی تخت را اعلام مینمایم.
از فردا که رفتین مدرسه صدِ صدِ خودتونو بزارید واسش. اگه تازه وارد دبیرستان شدین و فهمیدین رشتتونو دوست ندارین سریع تغییر رشته بدید و صبر نکنید تا شاید بعداً همه چی درست بشه یا علاقه پیدا کنید چون از این خبرا نیست. امیدوارم همتون موفق بشید💖
‏همین که اول مهر لازم نیست پاشم برم مدرسه منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت.