eitaa logo
خزعبلات؛
273 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
226 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام آخرش خانواده نذاشتن من تا لنگ ظهر بخوابم اه
ساعت هفت صبح مامانم از آشپزخونه داد میزنه نازنینننننن پاشو داداشتو بیدار کنننننننن عاخه زننن من خودم خوابم چی میگی ولم کن تروخدا😭
هیچی پا شدم داداشمو بیدار کردم دوباره خوابیدم که داد زد پاشوووو چقدر میخوابی بیا فلان کارو انجام بدههههه هیچی دیگه باز پا شدم اون کارو هم انجام دادم الان با چشمای پف کرده نشستم رو مبل تا ویندوزم بالا بیاد
این جوجه‌ی کلاس اولیِ ما الان از مدرسه برگشته💘 جدی کاش هیچوقت بزرگ نمیشد:)
داره میگه یه دوست پیدا کردم میگم خببب اسمش چیه حالا؟ میگه یادم نیست:)))
من برعکس بقیه واقعنی دلم برای مدرسه خیلی تنگ شده و ناراحتم که اون دوران تموم شده.
دیگه چیزی به اسمِ حالا فردا میام مدرسه بقیشو واست تعریف میکنم وجود نداره:))
خزعبلات؛
دیگه چیزی به اسمِ حالا فردا میام مدرسه بقیشو واست تعریف میکنم وجود نداره:))
یادمه یکی از دوستام صبحا همینکه پامو میذاشتم تو کلاس سریع میومد جلو میگفت عه فلانی اومدی؟ خب بیا برات تعریف کنم که.. و اون میشست روی میز معلمو منم میشستم رو به روش و اونم ریز به ریزِ داستان های خودش و اکسش، پارت436 ام رو برام تعریف میکرد تهشم چارتا فحش آبدار به پسره میدادیم و اونم بهم میگفت حالا بین خودمون بمونه هااا زنگ بعد میدیدم خودش به تمام بچه های انسانی و تجربی و ریاضی اون قضیه رو گفته و همه میدونن و تنها کسی که خبر نداره مدیرمونه😂😂
تازه صبحا هم که میرفتم تو کلاس همیشه ورودی جانانه داشتم. مثلاً یهو میپریدم وسط کلاس و میگفتم سلامممممم صبحتون بخیررررر و بچه ها هم بهم میگفتن بس کن فلانی چرا همش عین خاله شادونه میای تو کلاس؟ ساعت هفت صبح این همه انرژی رو از کجا میاری؟ حالا قیافه خودشون ساعت هفت صبح شبیه مادر مرده ها بود و داشتن وا میرفتن😂
خالم یه ریلزایی تو اینستا واسم میفرسته که دچار شرم نیابتی میشم.
‏یهو به قدری ناراحت می‌شم و پرت می‌شم تو گودال غم و ناراحتی، انگار من نبودم که همین چندساعت پیش می‌خندیدم و میو.
انقدر بیکار و علاف بودم که فارغ از نتایج انتخاب رشته و ساعتای برگزاری کلاسای دانشگاه رفتم چند تا کلاس هنری ثبت نام کردم و از فردا هم میرم سرکار🌝