eitaa logo
خزعبلات؛
273 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
226 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
دیگه چیزی به اسمِ حالا فردا میام مدرسه بقیشو واست تعریف میکنم وجود نداره:))
خزعبلات؛
دیگه چیزی به اسمِ حالا فردا میام مدرسه بقیشو واست تعریف میکنم وجود نداره:))
یادمه یکی از دوستام صبحا همینکه پامو میذاشتم تو کلاس سریع میومد جلو میگفت عه فلانی اومدی؟ خب بیا برات تعریف کنم که.. و اون میشست روی میز معلمو منم میشستم رو به روش و اونم ریز به ریزِ داستان های خودش و اکسش، پارت436 ام رو برام تعریف میکرد تهشم چارتا فحش آبدار به پسره میدادیم و اونم بهم میگفت حالا بین خودمون بمونه هااا زنگ بعد میدیدم خودش به تمام بچه های انسانی و تجربی و ریاضی اون قضیه رو گفته و همه میدونن و تنها کسی که خبر نداره مدیرمونه😂😂
تازه صبحا هم که میرفتم تو کلاس همیشه ورودی جانانه داشتم. مثلاً یهو میپریدم وسط کلاس و میگفتم سلامممممم صبحتون بخیررررر و بچه ها هم بهم میگفتن بس کن فلانی چرا همش عین خاله شادونه میای تو کلاس؟ ساعت هفت صبح این همه انرژی رو از کجا میاری؟ حالا قیافه خودشون ساعت هفت صبح شبیه مادر مرده ها بود و داشتن وا میرفتن😂
خالم یه ریلزایی تو اینستا واسم میفرسته که دچار شرم نیابتی میشم.
‏یهو به قدری ناراحت می‌شم و پرت می‌شم تو گودال غم و ناراحتی، انگار من نبودم که همین چندساعت پیش می‌خندیدم و میو.
انقدر بیکار و علاف بودم که فارغ از نتایج انتخاب رشته و ساعتای برگزاری کلاسای دانشگاه رفتم چند تا کلاس هنری ثبت نام کردم و از فردا هم میرم سرکار🌝
خزعبلات؛
افرادی که روحیه حساس و بیماری قلبی دارن گوش ندن❌
تا حالا یه نینی واسه اولین بار بوستون کرده؟ الان رو اَبرام🌝
دلقک هستم، رضایت مشتری:
کاریه که شده، دیگه چیکارش میشه کرد؟ (بعد اینکه ۴ساعت بدون حرکت روی مبل نشسته بودم میرم بخوابم).
چیه این پاییز؟ همش انگار دارن تو دلت رخت میشورن و منتظر یه اتفاق بدی، استرس داری، اضطراب داری، بی دلیل ناراحتی و نمیدونی که چرا؟