فکر خودتونو درگیر آدمایی نکنید که نمیدونین کی و کجا ارث باباشونو خوردین که باهاتون بد شدن؛ شما به هیچ وجه مسئول مشکلات روانی بقیه نیستین.
درس و مشقای خودم تموم شده الان باید بشینم درس و مشقای داداشامو انجام بدم خدایا شکرت.
بعد تازه مامانم شبا ساعت ده منو میخوابونه و میگه اگه تو بخوابی بچه ها هم میخوابن بعد من اکثراً زودتر از بچه ها خوابم میبره اوناهم همینکه من خوابم برد میرن دنبال بازیشون🤡
داشتم با داداشم فارسی کلاس اول کار میکردم که یهو یاد معلم کلاس اولم افتادم غمگین شدم:)))
واقعاً نمونه بود و تا بزرگسالی باهاش در ارتباط بودم ولی چند سال پیش کرونا گرفت و فوت شد.
یادم نمیره اون شبی که استوری واتساپشو باز کردم و عکس خودشو با روبان سیاه دیدم چجوری نفسم رفت و تا مدت ها گریه میکردم.
میشه براشون یه فاتحه بخونید؟
وضعیت روحیم یجوریه که دلم میخواد بشینم واسه اون هویج کوچولوهایی که قراره برن تو دستگاه آب هویج گیری هم گریه کنم.
چقدر میتونم سنگدل باشم آخه
اون بچه جون داره اصلا؟آبِ چیشو بگیرم آخه؟😭
از این به بعد اگه مشتری اومد گفت آب هویج بستنی میخوام میگم نداریم.
میخوام جونشونو نجات بدم✨