من *وا* رو توی همه ی شرایطا استفاده میکنم و داره بدبختم میکنه طرف میتونه بگه پدرم دیشب فوت شد و من بیشعور بگم وا! خدا رحتمشون کنه.
خزعبلات؛
شبِ هشتم؛
شبِ نهم؛
صوت امشب هر کاری میکنم نمیاد خودتون برید گوش بدید یادتون نره هاا💘
اره خلاصه خیلی به قول معروف اکلیلی شدم پیاماتونو تو ناشناس دیدم.
کم و بیش ایتا هستم، اگه پیامی بدین تو همون ناشناس باهاتون حرف میزنم و جوابتونو میدم🤍