تابحال شده از شدت دلشوره حس کنید وجودتون رو دارید بالا میارید؟
من همیشه همینطوریم.
متاسفانه چون قراره تو گروه های دانشگاه عضو بشم باید بگم که خداحافظ شیرکاکائوی خسته🌝
خزعبلات؛
متاسفانه چون قراره تو گروه های دانشگاه عضو بشم باید بگم که خداحافظ شیرکاکائوی خسته🌝
و سلامی کوتاه به بزرگسالی
الکی مثلاً یکم جَو بدم*
بقیه انقد باانگیزه هستن که کارای ثبت نامشونو هم انجام دادن ، اونوقت من هنوز دو دلم بین ثبت نام کردن یا موندن پشت کنکور
ظرف شستن واقعا تراپیه. از اونا که وسط جلساتتون گریه میکنید و عاجزانه از خدا میپرسید پس چرا تموم نمیشه؟