من همیشه به اونایی که حساس نیستن حسادت میکنم؛ هیچی رو جدی نمیگیرن، وحشت نمیکنن، میدونن چجوری نادیده بگیرن، وقتشون و با فکر کردن بیش از حد تلف نمیکنن، دلبستگی ندارن، من به این ادما حسادت میکنم.
حال خوب شما به اطلاع دیگران از زندگیتون نسبت عکس داره هرچقدر دیگران از زندگی شما کمتر اطلاع داشته باشن حال بهتری خواهید داشت.بوس