فکرکنم فردا صبح با این حس که ته گلوم یجوریه از خواب بیدار بشم.
چون نیم ساعت تو حیاط با یه تیشرت زیر بارون قدم زدم و چرخیدم و حرکات موزون عجیب غریب از خودم در آوردم.
از سری تجربیاتِ یک یزدیِ باران ندیده*
کلاً یزد که بارون میاد انگار کل شهر زنده میشه.
مردم تا نصف شب تو خیابونا ول میچرخن و صدای جیغ و خنده هاشون تو کل شهر پخش میشه.
این بارون علاوه بر کویر، دل هامون رو هم زنده میکنه=))
Ahmad Azad ahmad_azad_saghi 128.mp3
زمان:
حجم:
15.3M
امشب که مستِ مستممم
دست و پای غم رو بستمممم💅🏻