eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
حس میکنم بد شانس تر از من روی زمین وجود نداره:))) امروز سر امتحان ترم نگارش سه تاخودکار برده بودم هر سه تاش همزمان تموم شد:))) بعد صلوات شمار برده بودم که ذکر بگم استرسم کم بشه صلوات شمارم همون لحظه خراب شد:)))) بعد جواب اون سوالیو که قبلاً هزار بار روش خونده بودم یادم رفته بود و ۲۵ صدم ازم کم شد:)))) بارالها آیا من برای تو جکی بیش نیستم؟
معاون بیناموسمون ۷۰ تا سوال مدیریت داده که برا امتحان بخونیم:))) حالا مدیریت چیه؟شوهر شوهر شوهر شوهر....
من جدی یادم نمیاد قبلنا چجوری دوست پیدا میکردم. امروز تو کتابخونه به یه دختره که خیلی رندوم نگاهمون بهم میوفتاد چند بار لبخند زدم ولی فکنم با خودش فکر کرد که اسکل مسکلی چیزیم😭😂
دفعه بعد میرم میشینم کنارش میگم ببخشید میشه با من دوست بشی؟
اونجا همه خوشکل بودن😭😭 وقتی رفته بودم دسشویی تا وضو بگیرم یه دختره داشت جلو آینه آرایش میکرد منم داشتم به آینه رو به روم نگاه میکردم و پیش خودم میگفتم چرا قیافم شبیهِ صبحِ روزِ شنبس؟
همیشه آرزوم بود یکی بیاد منو ببره نمایشگاه کتاب:) اصلاً بوی کتاب>>>>> بوی ورقه های کتاب>>>>> بوی اون صفحه ای که از بس تو دستت بوده نمناک شده>>>> کاش یه عالمه پول داشتم فقط کتاب میخریدم.
یه چند وقتیه دارم به این فکر میکنم که چقدر به عنوان یه آدمِ مثلاً مذهبی اطلاعات دینی دارم؟چقدر درباره ی ائمه و زندگیشون میدونم؟اگه یه برانداز یا ضد انقلابی بخواد باهام بحث کنه میتونم جوابشو بدم یا نه؟میتونم قانعش کنم یا نه؟ و بعد به این نتیجه میرسم که جواب همشون منفیه و باید خیلی بیشتر مطالعه داشته باشم... من فقط نباید یک عنوانِ پوشالی از مذهبی بودن رو به یدک بکشم! وقتی پارسال بخاطر قضیه ی مهسا امینی و این حرفا جو مدرسه ها مخصوصاً مدرسه ای که من بودم متشنج شده بود و یک جنگ روانیِ بزرگ بین دو قطبِ مخالف مدرسه به وجود اومده بود خیلی اذیت میشدم؛نمیتونستم توهیناشونو تحمل کنم و باهاشون بحث سیاسی راه مینداختم تهشم که میدیدم قانع نمیشن و زورشون و تعدادشون از من خیلی بیشتره با اعصاب داغون و صورت برافروخته و بغضِ تو گلو بر میگشتم خونه... هر چی هم که کلیپ های تبیین و روشنگری و این حرفا میدیدم بازم نمیتونستم قانعشون کنم چون انگار سرشو مثل کبک تو برف فرو کرده بودن و نمیخواستن که حقیقتو بشنون. از یه جایی به بعد بخاطر این قضایا از مدرسه متنفر شدم و مجبور بودم در مقابل حرفاشون سکوت کنم و گوشه ی مانتومو از حرص توی دستم مچاله کنم و بغض کنم و از یه جایی به بعد هم که کلاً شُل کردم و در مقابل حرفاشون قهقهه میزدم و میگفتم تو؟تو میخوای انقلاب کنی؟ و بعد مسخرشون میکردم 😂😂. ولی الان میبینم اینجوری نمیشه،واقعا هر آدمی نیاز داره که در مورد مسائل سیاسی و مذهبی اطلاعات زیاد داشته باشه،مطالعه داشته باشه،کتاب بخونه،تا دیگه در مقابل اینجور آدما سکوت نکنه. یبار بخشی از یکی از کتابای شهید مطهری به اسمِ [نظام حقوق زن دراسلام]رو خوندم و به جوابِ تمام شبهه هایی که بین اون دخترا مطرح شده بود رسیدم. شبهه هایی مثلِ،چرا دیه ی مرد از زن بیشتره یا چرا زن نمیتونه دو تا همسر داشته باشه و.... و خب خیلی مفید بود برام... کاش تو تابستون که سرم خلوت تر شد برم یخورده کتاب به درد بخور بگیرم و بخونم.
عشقم،بچه ها بچه ها،عشقم:
ایها الناس، به هم دیگه عشق بورزید؛ تولد همو تبریک بگید حتی اگه صمیمی نیستید؛ گاهی به هم پیام بدید و احوال همو بپرسید؛ بخدا زندگی خیلی کوتاه تر از اونیه که بخواین منتظر باشین طرف مقابلتون اول پیام بده یا به فکر غرورتون باشید.
قبل از درس خوندن دوغ نخورید. قبل از درس خوندن دوغ نخورید. قبل از درس خوندن دوغ نخورید. قبل از درس خوندن دوغ نخورید. قبل از درس خوندن دوغ نخورید. قبل از درس خوندن دوغ نخورید.
تیپیکال اکثر دخترای دبیرستانی تو حیاط مدرسه: