eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
تیپیکال اکثر دخترای دبیرستانی تو حیاط مدرسه:
من،همیشه یِ همیشه یِ همیشه...
NirvanaRape Me - Nirvana.mp3
زمان: حجم: 2.7M
خیلی رندوم و به طورِ خیلی ناگهانی بعد از دیدن چند دقیقه فیلم ریاضی اینو پلی کردم و همونطور که با کتاب ریاضیم گیتار میزدم و باهاش لب خونی میکردم Rape meeeeeeeee البته میخواستم این قسمتشو دادم بزنم ولی خونواده خواب بودن🌝😂
احساس میکنم دارم روانی میشم وا
بچه ها کاش تبدیل به سوسک حموم میشدم.
بچه ها نظرم عوض شد دوست دارم یه دلفین کوچولوی ناز باشم که خیلیم باهوشه.
برای گشنه بودن و یا حتی هوس کردن آدم چیزبرگر نمی‌خوره. آدم چیزبرگر می‌خوره که ناملایمتی‌های روزگار رو بتونه تحمل کنه و خودش رو نکشه.
مامانم ظهر کتکلت پخته بود بعد از غذا بهش گفتم مامان مزه ی این کتلته یجوری بود،مثل همیشه نبود قبلیا خوشمزه تر بود. بعد مامانمم با یه لبخند ژکوندی که انگار دنیارو فتح کرده گفت اون که کتلت نبود بیشترشو کدوسبز ریخته بودم و بهش تخم مرغم زده بودم🌝😂. ماماننننننن چرا با غذای مورد علاقم این کارو میکنیییییییییی؟ عاخه کی تو کتلت کدوسبز میریزهههههههههه چرا میخوای چیزایی که دوست نداریمو بکنی تو پاچموننننننن
اون آدمایی که وقتی از آسانسور میرن بیرون بوی عطرشون تا مدت ها تو هوا میمونه>
انقدر داداشم این آهنگ مضخرف و چرتو گوش داده و باهاش همخونی کرده که حالم داره به هم میخوره و دوست دارم انقد بزنمش که خون بالا بیاره و بعد واقعی زنگ بزنم به آمبولانس👍.