eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
خوش به حال اونایی که فردا تعطیلن. گریه*
قبلنا حداقل منتظر بودم برف بیاد تا مدرسه ها تعطیل بشه ولی الان اینجوریه که عه برف اومد؟ خب به ما چه؟ ما که داریم میریم سر کلاس.
هدایت شده از - عبدالرضای بی‌بصیرت -
همه‌جا برف میاد تعطیل شده حالا فردا یزد افتاب تو ک$ونمونه
خزعبلات؛
همه‌جا برف میاد تعطیل شده حالا فردا یزد افتاب تو ک$ونمونه
قشنگ نور خورشید از محل زخم هایمان وارد و سپس خارج میشه
خزعبلات؛
خوش به حال اونایی که فردا تعطیلن. گریه*
متاسفانه با اینکه دیگه مثلا بزرگ شدم ولی هنوزم مثل دوران مدرسه حق ندارم که دانشگاه نرم و بمونم توی خونه وگرنه والدین حسابمو میرسن:))) الانم خسته و کوفته و مونده باید یه عالمهههه طرح بکشم(طبق معمول)
شکست عشقیو بیخیال تا حالا املت درست کردی ببینی نون نیست؟ وی شب را با گشنگی در کنار کاغذ و قلمش صبح میکند*
یه چیزایی داره از آسمون میاد که نه برفه نه بارون خدایا شکرت
داره برف میادبطلطلنطلنطنبط
کلاسمون تو حیاطه و هوا هم یخبندون استاد پیام داده من دیر میام شماها اشیاء بی جان هارو از انبار بیارید و طرح بکشید تا من بیام. استاد انقد هوا سرده که تا تو برسی ما خودمون تبدیل به اشیاء بی جان شدیم😭
خزعبلات؛
داره برف میادبطلطلنطلنطنبط
برفا تموم شد اصلا هیچی رو‌ زمین ننشسته😭
من فروشنده‌ی خوبی ام چون وقتی یه بچه‌ی سرماخورده همراه با مادرش میاد مغازه و دلش بستنی میخواد، با توجه به چشمک های نا میزونِ مادرش بهش میگم عزیزم این بستنی ها فروشی نیست.
هر کاری میکنم نمیتونم ثبت نام مقدماتی ترم بعد رو انجام بدم. فکنم به صلاحمه که در اوج خداحافظی کرده و ترک تحصیل کنم.