جمعه با اختلاف تباه ترین روز هفتهس.
نه میتونی به کارای عقب افتادت برسی،
نه استرس کارای عقب افتادت میذاره تفریح کنی.
تا به خودتم میای میبینی غروب شده و تمام غم دنیا میاد تو دلت.
شب یلدا واقعاً به خودیِ خود معنی خاصی نداره.
اون دورهم جمع شدنه و اون دید و بازدیدهس بهش معنی میده.
وگرنه مهم نیست که اون شب سفره شب یلدا بندازی یا نه؛
حتماً انار و هندونه و ده نوع دسر و ژله بخوری یا نه؛ مهم اینه که وقتت رو یک دقیقه بیشتر کنار عزیزانت بگذرونی و از اون شب لذت ببری و با هر امکاناتی که داری شب رو واسه خودت و خانوادت به یاد موندنی کنی.
خلاصه اینکه زیاد به خودتون سخت نگیرید و درگیر این چسان فیسان های اینستاگرامی هم نشید.
بوس