بله، من عهد بسته بودم از اول ترم درسامو بخونم، ولی موریانه عهدنامم رو خورد متاسفانه.
نمیدونم چجوری بگم ولی بعضی قیافهها وایب زرنگ بازی و بدذاتی میدن؛ طرف هرجوریم باشه باز نمیتونی بهشون اعتماد کنی.
خودم کم غم و غصه داشتم، الان دیدم پسر همسایه داره با طناب دار بالای پشت بوم خودکشی میکنه:))))