بله، من عهد بسته بودم از اول ترم درسامو بخونم، ولی موریانه عهدنامم رو خورد متاسفانه.
نمیدونم چجوری بگم ولی بعضی قیافهها وایب زرنگ بازی و بدذاتی میدن؛ طرف هرجوریم باشه باز نمیتونی بهشون اعتماد کنی.
خودم کم غم و غصه داشتم، الان دیدم پسر همسایه داره با طناب دار بالای پشت بوم خودکشی میکنه:))))
ببینید من واقعا تا شده سعی خودمو کردم که از اینجا حس و حال خوب بهتون منتقل بشه ولی دیگه نمیتونم.
نیاز به یه ریکاوری اساسی دارم و میخوام رو خودم کار کنم تا یسری چیزارو تغییر بدم بعد که باز سر پا شدم برمیگردم و مثل قبل ادامه میدم=)
اصلا ریمو هم نمیکنم خوبه؟
رفتن و موندن هم پای خودتون.
چون داشتم فکر میکردم به اینکه الان تایم امتحاناته و ممکنه خیلیا گوشیشونو چک نکنن و بعداً ناراحت بشن از دستم که چرا ریموشون کردم.
پ.ن البته کماکان تلگرام هستم و بیشتر از اینجا فعالیت خواهم داشت اگه دوست داشتین تشریف بیارین.