eitaa logo
خزعبلات؛
273 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
226 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اینستا استوریمو که درباره غزه بود پاک کرد
آزادی بیان؟ فعککک نکنم
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدای بی‌صدایان اینجا، از دل مناره‌های غزه صدای استغاثه‌ای بلند شده که قلب‌ها رو می‌لرزونه به جای تماشاگر بودن، شریک این دعا باش با ما دعا کن، با ما بایست..
متاسفانه اون فردایی که قرار بود درس بخونم دیروز بود.
نذار دوری از حرم طولانی شه. نذار به دوری از حرمت عادت کنم. نذار دور بمونم‌‌. نذار بلد شم که چجوری دور از حرم دووم بیارم. منو کنار خودت نگه دار. منو بطلب و زیاد بطلب، آقای امام‌رضا(ع).
هدایت شده از  خزعبلات؛
‏خواب بعد از ظهر مصداق بارز یک لحظه لذت، یک عمر پشیمانیه.
بعد از تموم شدن کارم، سوار موتور دایی شدم و سر راهِ خونه باهم اومدیم پارک. هیچکس به جز ما دوتا اون اطراف نبود و تنها صدایی که سکوت اونجارو می‌شکست، صدای غژ غژِ تابی بود که با دستم تکونش میدادم. سوار تاب شدم و گفتم دایی میشه تابم بدی؟ خیلی محکم تابم بدیاااا دایی محکم تابم میداد و من سعی داشتم با هر تابی که میخورم تمام هوای خنک اطرافم که آغشته به بوی شکوفه‌ها بود، رو به درون ریه‌هام بکشم. همونطور که دایی محکم تابم میداد جوری که انگار پام داشت به نوک درختا میرسید؛ بهم گفت میگم اون موقع ها که بچه بودیم چقدر خوب بوداا نه؟ منم گفتم آره واقعاً خیلی خوش میگذشت. بعدم شروع کردیم به مرور خاطرات بچگیمون بعدش دایی بهم گفت میگم کاش بزرگ نمی‌شدیم انگار هر چی بزرگتر میشیم همه چیز بدتر میشه.. دایی راست میگه، انگار هر چی بزرگتر میشیم همه چیز بدتر میشه.. کاش بزرگ نمی‌شدیم بچه‌ها؛ کاش بزرگ نمی‌شدیم:)
استاد اگه یک گوشه‌ای تنهات ببینم، تو رو مثل گل از شاخه می‌چینم. بعد می‌دم بز بخورتت. پایان
یک سال شد که اینجارو دارم و سه سال و اندی از اولین چنلی که زدم میگذره داشتم به این فکر میکردم که چقدر این چنل داری برام پوچ و مسخره شده نه من دیگه آنچنان اون آدم قبلی و روزمره نویس هستم نه ممبرام ممبرای قبلی.. چنل داشتن اونم پابلیک دیگه کلاً یجوری شده برام و خب برای بقیه هم قرار نیست اهمیتی داشته باشه حتی اگه کلاً دیل بزنم و برای همیشه برم
گیر بد آدمی افتادم. (خودم)