یک سال شد که اینجارو دارم
و سه سال و اندی از اولین چنلی که زدم میگذره
داشتم به این فکر میکردم که چقدر این چنل داری برام پوچ و مسخره شده
نه من دیگه آنچنان اون آدم قبلی و روزمره نویس هستم نه ممبرام ممبرای قبلی..
چنل داشتن اونم پابلیک دیگه کلاً یجوری شده برام و خب برای بقیه هم قرار نیست اهمیتی داشته باشه حتی اگه کلاً دیل بزنم و برای همیشه برم
یه لیوان بنداز زمین وقتی شکست ازش معذرت خواهی کن، درست شد؟ پس منم شنبه دانشگاه نمیرم🙏🏻