این هوا، هوای پیک نیک کردن و لذت بردن از سبزی چمن ها و گرمی آفتابه نه پرداختن به رذالت زندگی کثیف بزرگسالی.
دقیقاً همون جایی که وسط خیاطی کردن دارم به خودم میگم ایول بابا دمت گرم چه صاف و یکدست دوختی مشتی هستی و پرطرفدار، زاررررررت باید بفهمم سه ساعت داشتم یه پارچه رو پشت و رو میدوختم؟😭😭😭😭😭😭
نمیدونم شاید شنبه به خاطر این برای هممون نفرت انگیزه چون شروع هفته هم مثل شروع هر کار و پروژه ای استرس زا و ترسناکه
وگرنه من با بقیه روزای هفته مشکل خاصی ندارم بخدا😭