eitaa logo
خوان
112 دنبال‌کننده
221 عکس
75 ویدیو
15 فایل
اللهم اجعلنی عندک وجیها بالحسین علیه السلام اینجا را دریاب @Tahosnahel
مشاهده در ایتا
دانلود
. ‌اینقدر گفتید از شنبه👇 شنبه میشه ۰۱ / ۰۲ / ۰۳ اگه میخواید کاری رو شروع کنید بسم الله .https://eitaa.com/khuaan
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این چند روز بعد از ماه مبارک یک کیسه کوچک روی دوشم بود. پرِ پر نبود اما خالی هم نبود. تصمیم داشتم نگذارم خالی شود. بماند تا سال بعد. اما نشد. توی امتحان سختی گیر افتادم. قلبم انگار قلوه سنگی شده باشد پشت میله دنده‌های قفسه سینه‌ام. یک دستی باید می‌آمد و این سنگ را می‌ترکاند. از کیسه خودم که خبر ندارم پر است یا خالی ولی امشب آن دست از غیب آمده و مهرش را دارد در من جاری می‌کند. تا به حال اینطور خالی نبوده‌ام. منتظرم این مهر پرم کند. سوخت و سازم را بالا ببرد و نگذارد دست‌هایم خالی تر شود. این مهر را مدیون کسی هستم که خودش آبشار مهربانیست. توی حرم دختر مهربانیها و خواهر امام رضا جان، برایم دعای مخصوص کرده است. گاهی وقت‌ها روح آدم دکتر مخصوص خودش را می‌خواهد. @amhma8 https://eitaa.com/khuaan
نمکدان را که پُر میکنی توجهی به ریختن نمکها نداری ... اما زعفران را که میسابی به دانه دانه اش توجه میکنی حال آنکه بدونِ نمک هیچ غذایی خوشمزه نیست! ولی بدون زعفران، ماهها و سالها میتوان آشپزی کرد و غذا خورد. مراقب نمک های زندگیتان باشید... ساده و بی ریا و همیشه دم دستتان هستند. ولی روزی اگر نباشند وای بر سفره زندگی...! https://eitaa.com/khuaan
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من با این فیلم اشک ریختم‌ نمیدانم از ذوق یا شرمندگی یا ترکیبی از هر دو. اما بیشتر از قبل عاشق امام خمینی شدم که وقتی هیچ کس نمیدانست فلسطین یعنی چه! روز قدس را راه انداخت. ما تک و تنها راهمان را شروع کردیم حالا دنیا با فلسطین شده است. قُلۡ إِنَّمَآ أَعِظُكُم بِوَٰحِدَةٍۖ أَن تَقُومُواْ لِلَّهِ مَثۡنَىٰ وَفُرَٰدَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا
خدایا شکرت که سه شنبه ها رو آفریدی که همه ملت، همه کلاسها و جلساتشونو بذارن تو این روز و بقیه روزها رو آزاد بذارن. خدایا شکرت شکرت
تا همین حالا هم دلم خوش بود . امید داشتم. ما به امید زنده ایم خدایا. اما توی این ساعت صبح ، یاد روزی افتادم که رادیو از صبح قرآن پخش می کرد و کسی نمیدانست چه خبر است! بعد گوینده رادیو گفت: انا لله ... و بعد ما یتیم شدیم. آن روز هم یکی از روزهای خرداد بود. خیلی بچه بودم اما خانه مان یکهو سیاه پوش شد. رفتم عکس امام را برداشتم توی بغلم گرفتم و اشک ریختم. هنوز جای آن بغضها توی گلویم درد می کند. الان هم درد دارد. نمیخواهم اشک بریزم. هنوز امید دارم. آدمها به امید زنده اند. خدایا!
هنورز هم درِ باغ شهادت باز است.
🏴🖤انالله وانااليه راجعون🖤🏴 شب مراسم هشتمین امام، هشتمین رئیس جمهور و یاران شهیدش آسمانی شدند روح بلند رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست.