eitaa logo
کلاس هفتمی ها
9هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
2.7هزار ویدیو
2.4هزار فایل
تخصصی کلاس هفت/پایه هفتم دبیرستان/اول متوسطه/شبکه آموزش/شبکه چهار/فیلم/آموزش/درس/ سفارش تبلیغ در ایتا و سروش👇 👇 @tabliqhatekhas سابقه تبلیغات در ایتا و سروش:👇 @savabeq نشانی کانال‌های سایر کلاس ها👇 @klase1_12 کانال سرگرمی های کودکانه👇 @dabestanee
مشاهده در ایتا
دانلود
🗓 تقویم 🔹امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
📜 حدیث 🌺امام على عليه السلام: روز عدالت براى ظالم، سخت تر از روز ستم بر مظلوم است يَومُ العَدلِ على الظّالِمِ أشَدُّ مِن يَومِ الجَورِ على المَظلُومِ 📚نهج البلاغه، حکمت341
🌺 دعای روز شانزدهم رمضان 🌙
🔹خبر خوب برای وراث جامانده از سود سهام عدالت  🔸خبر خوب اینکه وراث جامانده از دریافت سود سهام عدالت متوفیان در مرحله دوم واریز سود در اسفندماه سال گذشته، تمام سود معوقه سال‌های گذشته را به شرط سجامی شدن در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در خردادماه دریافت می‌کنند.
رهبر انقلاب: شعر در کشور ما رو به پیشرفت و اوج است رهبر انقلاب: 🔹تصویری که از شعر امروز در ذهن بنده هست و بود و سال گذشته هم آن را گفتم، امشب این تصویر روشن‌تر و تثبیت‌تر شد. 🔹شعر بحمدالله در کشور ما رو به پیشرفت و رو به اوج است، به معنای واقعی کلمه، نه به فقط به معنای کمیّت. این را باید قدر دانست و باید دنبال کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کاهش رشته های نظری دبیرستان ها به کجا رسید؟ 👤وزیر آموزش و پرورش: ▫️کاهش رشته ها خواست خود دانش آموزان است. این طرح در حال بررسی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦رهبر انقلاب: پاسداشت زبان فارسی در مقابل هجوم زبان‌های بیگانه لازم است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بسیار تماشایی 🌸 تا آخرین نفس میگم یا حسن 🔹سرودخوانی زیبای گروه نجم‌الثاقب در محفل امام حسنی‌های ورزشگاه آزادی تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت ده‌ها هزار نفری از مردم فلسطین ✌ نوای «حیدر حیدر» در ورزشگاه آزادی طنین‌انداز شد
📸 قوانین روزه‌داری در بیماران گوارشی
💥آیه روز شانزدهم ماه مبارک رمضان 💠اذْهَبْ إِلى فِرْعَوْنَ إِنَّهُ طَغى،قالَ رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی،وَ یَسِّرْ لِی أَمْرِی،وَ احْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسانِی،یَفْقَهُوا قَوْلِی﴿۲۴تا۲۸ طه﴾ 🔹خدا به موسی گفت: سراغ فرعون برو که سرکشی کرده است ، موسی گفت: خدایا، ظرفیتم را برای تحمل مشکلات، بیشتر کن ، مأموریتم را برایم آسان ساز، زبانم را روان کن، تا حرفم را خوب بفهمند. 🔸در ماه مبارک رمضان، می‌خواهیم ۳۰ آیه قرآن کریم را با هم بخوانیم، بفهمیم، حفظ کنیم و با آنها زندگی کنیم 🔻هر روز یک آیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 رهبر انقلاب: رسانه‌ بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد رهبر انقلاب امشب در دیدار شاعران: 🔹 شعر رسانه است. امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها، چالش‌های رسانه‌ای است. 🔹رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 رهبر انقلاب: رسانه شعر فارسی باید انتقال دهنده پیام‌های دینی، تمدنی، ایرانی‌گری و ایستادگی شجاعانه ملت ایران باشد.
🔴زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و سمپاد سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد 🔹رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان پایه های ششم و نهم متقاضی ورود به مدارس نمونه دولتی و سمپاد می توانند از هجدهم تا بیست و هشتم فروردین ماه نسبت به ثبت نام خود جهت شرکت در آزمون ورودی این مدارس در سامانه http://my.medu.ir اقدام کنند. 🔹شیخ پور با بیان اینکه آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد روز پنج شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ ساعت ۸ صبح می باشد از برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی و سمپاد در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ساعت ۸ صبح خبر داد. 🔹رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هزینه ثبت نام در آزمون ۱۰۰ هزار تومان می باشد و صرفا از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام قابل پرداخت خواهد شد.
💢تغییر کتاب های اول ابتدایی 👤وزیر آموزش و پرورش: ▫️ فرآیند تغییر کتب درسی زمان می‌برد؛ اما آنچه مهم است برنامه درسی است که تحول در برنامه درسی باید اتفاق بیفتد؛ امسال کتاب‌های پایه اول تحصیلی تغییر می‌کنند و تغییر محسوس تر در ۱۴۰۴ ایجاد می‌شود.
🗓 تقویم 🔹امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
📜 حدیث 🌺امیرالمؤمنین عليه السلام: از خشم بپرهيز كه آغاز آن، ديوانگى و پایان آن، پشيمانى است إيّاكَ وَالغَضَبَ؛ فَأَوَّلُهُ جُنونٌ وآخِرُهُ نَدَمٌ 📚 غررالحكم حدیث 2635
🌺 دعای روز هفدهم رمضان 🌙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐 وزیر آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی صف اول: 🔸امروز موضوع کیفیت آموزش روی میز شخص رئیس جمهور است 🔸در اثر اجرای مصوبه تاثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور تعداد قابل توجهی از دانش آموزان مناطق محروم جز ۴۰ نفر برتر کنکور در گروه های آزمایشی مختلف شدند. 🔸اجرای برنامه درسی ملی یکی دیگر از مهمترین اهداف اجرای این مصوبه است.
🔸محفل افطاری ساده با حضور دختران روزه اولی محله تازه آباد نوشهر basijnews.ir/00eEGe
افزایش زمان فعالیت مترو در شب‌های قدر 🔹سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران: زمان خدمات‌رسانی تمام خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های قدر از تا ساعت ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 برپایی بزرگترین محفل قرآنی ایران 🔹همزمان با روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی برپا شد.
🔰هفدهم رمضان‌المبارک، هزار و هفتاد و دومین سال بنای آستان مقدس مسجد جمکران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 روایت دانش‌آموزان روزه‌اولی شهر شال استان قزوین از لحظات شیرین ماه مبارک رمضان
🌷 توصیه مهم امام خامنه‌ای به شاعران 👈 آثار شعری خوش‌لفظ و پُرمعنا را مطالعه کنید ✏️ رهبر معظم انقلاب: یک توصیه‌ی من به شعرای عزیزمان، بخصوص جوانها، مطالعه‌ی آثار شعری و برجستگی‌‌هایی است که در شعرها وجود دارد.‌ حالا لابد شماها مثلاً حافظ، شاهنامه یا خمسه‌ی نظامی را میخوانید؛ لابد اینها را میخوانید ــ اگر بخوانید ــ امّا فقط اینها نیست. ما شعرای زیادی داریم که واقعاً شعرهای برجسته‌ای دارند؛ همین شعرای سبک هندی، همین شعرای سبک وقوع، واقعاً شعرهایشان گاهی اوقات در اوج است؛ یعنی انسان حیرت میکند از زیبایی شعر؛ یعنی واقعاً انسان متحیّر میشود که این شعر چقدر زیبا و پُرنکته و خوش‌لفظ و پُرمعنا است. اینها را بخوانند: کارهایی که کرده‌اند، هنرهایی که به خرج داده‌اند.