eitaa logo
کلاس هفتمی ها
9هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
2.7هزار ویدیو
2.4هزار فایل
تخصصی کلاس هفت/پایه هفتم دبیرستان/اول متوسطه/شبکه آموزش/شبکه چهار/فیلم/آموزش/درس/ سفارش تبلیغ در ایتا و سروش👇 👇 @tabliqhatekhas سابقه تبلیغات در ایتا و سروش:👇 @savabeq نشانی کانال‌های سایر کلاس ها👇 @klase1_12 کانال سرگرمی های کودکانه👇 @dabestanee
مشاهده در ایتا
دانلود
حديث روز امام صادق علیه السلام: 🔹«زمين از حجّتى دانا در آن، خالى نمى‌‏ماند. جز اين، زمين را اصلاح نمى‌‏كند و مردم جز با آن، اصلاح نمى‌‏شوند». 🔹«إنَّ الأَرضَ لا تَخلو مِن أن يَكونَ فيها حُجَّةٌ عالِمٌ، إنَّ الأَرضَ لا يُصلِحُها إلّا ذلِكَ و لا يُصلِحُ النّاسَ إلّا ذلِكَ». کمال الدین، ص٢٠٣ ح٧
▪️مهمترین دستاوردهای فضایی در دولت شهید جمهور @ShahidJomhor
💬خدمت ماندگار دولت سیزدهم/ رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری برای کودکان زیر ۷ سال @ShahidJomhor
📌 هشدار جدی پلیس فتا؛ این سایت‌ها جیب مردم را خالی می‌کنند سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا: 🔹 ایجاد سایت شرط‌بندی در ایران با موانع قانونی روبه‌رو شد و به این ترتیب توانستیم مانع فعالیت این سایت‌ها شویم. خوشبختانه با توافقنامه و همکاری که با بانک مرکزی، قوه قضاییه و پلیس فتا اتفاق افتاد، توانستیم از طریق سامانه‌های هوشمند دست به رصد جریان‌های شرط‌بندی، قمار و پولشویی بزنیم و تعداد قابل‌توجهی از درگاه‌های بانکی و کارت‌ها را نیز مسدود کنیم. 🔹 «سرشاخه و ریشه اصلی گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان شرط‌بندی خارج از مرزهای آبی و خاکی ایران است. اکنون به جای استفاده از درگاه بانکی و پول از رمزارز استفاده می‌کنند.الگوریتم پیچیده‌ای روی این سایت‌های شرط‌بندی وجود دارد. افراد در بدو ورود به این سایت‌ها، در نوبت اول و دوم برنده می‌شوند تا برای افزایش پول ترغیب شوند و حتی افراد دیگر را به این سایت‌ها دعوت کنند اما در نهایت سود اصلی نصیب گردانندگان سایت‌های قماربازی می‌شود و سرمایه مردم به تاراج می‌رود.»
افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی از اول تابستان 🔹رئیس پلیس راهور فراجا: افزایش مبلغ جرائم راهنمایی و رانندگی از سوی سرپرست محترم ریاست‌جمهوری برای اجرا ابلاغ شده و احتمالا در همین یکی دو روز نیز در روزنامه رسمی منتشر می‌شود، از این رو احتمالا از اوایل تیرماه جریمه‌های رانندگی با مبلغ جدید اعمال خواهد شد
📌فرصت انتخاب رشته‌ آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ امشب پایان می‌یابد 🔹داوطلبان مجاز تا ساعت ۲۴ امروز ۱۶ خرداد فرصت دارند ۱۰۰ کدرشته محل را از رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ انتخاب کنند.
💢متقاضیان سرباز معلمی سال ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی ثبت نام کنند/فرصت ثبت نام فقط فردا چهارشنبه و به صورت حضوری 👤 مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان خراسان رضوی: ▫️با توجه به مجوز شماره ۷۱۰/۱۵مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش شرایط جذب سرباز معلم سال ۱۴۰۳ اعلام شد. ▫️تاریخ اعزام مشمولین می بایست ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ باشد، افراد دارای غیبت و افرادی که قسمتی از خدمت خود را انجام داده‌اند مجاز به ثبت نام نیستند. مدت خدمت ۲۴ماه کامل بوده و افراد دارای کسر خدمت با اخذ تعهد خدمت ۲۴ ماه می توانند ثبت نام کنند. ▫️مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده شامل اصل برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام ۱۴۰۳/۰۴/۰۱، تصویر مدرک تحصیلی، تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل می باشد، رشته های مرتبط با پیراپزشکی امکان ثبت نام ندارند. ▫️افرادی که مورد تایید پزشکی و یا هسته گزینش قرار نگیرند از فرایند حذف و بصورت عادی به خدمت اعزام خواهند شد.ادامه تحصیل در حین خدمت مجاز نمی باشد. ▫️متقاضیان دارای شرایط مذکور صرفا روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ بصورت حضوری و با به همراه داشتن مدارک اعلام شده برای ثبت نام براساس سهمیه منطقه، شهرستان و ناحیه به اداره آموزش و پرورش مربوطه مراجعه کنند. ▫️مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد در صورتی که تعداد متقاضیان بیشتر از سهمیه منطقه، شهرستان و ناحیه باشد امتیاز بندی انجام و براساس لیست فضلی ازبالاترین امتیاز جذب انجام خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 آخرین وضعیت آب و هوا/ رعدوبرق در مناطق مرکزی و غربی کشور 🔹هشدار سطح نارنجی در برخی نقاط کشور از جمله ارتفاعات شرقی استان گیلان، ارتفاعات غربی مازندران، البرز و تهران صادر شده است. 🔹­مناطق مرتفع استان‌های البرز و تهران نیز در ساعات بعداز ظهر ابری است و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.
محدوده سنی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ▫️مناطق شهری: حداقل سن: ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ حداکثر سن: ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ▫️مناطق روستایی: حداقل سن: ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ حداکثر سن: ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ▫️حداکثر سن ثبت نام در پایه اول ابتدایی در مناطق شهری ۸ سال تمام و در مناطق روستایی و عشایری ۱۰ سال تمام خواهد بود.
💢اول تیر؛ آخرین مهلت اولیا برای ثبت درخواست استفاده از خدمات سرویس حمل‌ونقل دانش‌آموزی ▫️بر‌اساس اعلام دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، اولیای دانش‌آموزانی که می‌خواهند از خدمات سرویس حمل‌و‌نقل دانش‌آموزی استفاده کنند باید درخواست خود را تا اول تیر‌ در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) که توسط اتحادیه‌های تابعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور به آدرس https://irtusepand.ir طراحی و فعالیت می‌کند، ثبت کنند. ▫️تمام امور مربوط به حمل‌و‌نقل دانش‌آموزان در سامانه الکترونیکی پایش ناوگان دانش‌آموز (سپند) متعلق به وزارت کشور انجام می‌شود. ▫️سرویس مدارس برخلاف سال‌های گذشته امسال براساس یک آیین‌نامه جدید‌ به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واگذار شده و آموزش و پرورش تنها «نظارت» بر این حوزه را بر عهده دارد
خدایا به اميد تو 🍃هر وقت خیلی استرس داشتی، هر وقت فک کردی ممکنه به چیزی که میخوای نرسی، هر وقت فک کردی چقدر شرایط داره بهت فشار میاره و سخته یادت باشه که خدا خودش گفته: «هُوَ الَّذِي أَنْزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ» یعنی: «خداوند قلب ها رو آروم میکنه و دلت رو قرص میکنه»✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 هواشناسی| افزایش نسبی دما تا اواسط هفته؛ احتمال ریزش سنگ در جاده‌های شمال کشور
🔻۳۴۴ مدرسه در کشور به طور کامل توسط خیرین احداث شد 🔹معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۲۳ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور در این حوزه فعال هستند که فقط در سال گذشته ۳۴۴ مدرسه به طور کامل توسط آنها احداث شد.
⭕️ آموزش نحوه اعتراض به درصدهای های کنکور سراسری 1️⃣ ورود به سایت زیر و ثبت نام اولیه یا ورود request.sanjesh.org 2️⃣ ورود به قسمت آزمون سراسری و انتخاب سال ١۴٠٣ 3️⃣ انتخاب تقاضای بررسی مجدد نمره 🕛 مهلت تا ٢۴ خرداد
♦️سالروز شهادت مظلومانه جوانترین شمع هدایت و نهمین بحر کرامت، تسلیت باد
پرداخت خدمات معلمان در امتحانات، با تعرفه جدید 👤رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش: 🔹خدمات معلمان در امتحانات نهایی بویژه تصحیح اوراق طبق تعرفه جدید پرداخت و تلاش می‌شود بخشی از این تعرفه در زمان برگزاری امتحانات جبران شود. 🔹شایان ذکر است حق الزحمه تصحیح برگه‌ها پیشتر ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان بود و  و گفته می‌شود امسال این مبلغ ۲۵ درصد افزایش یافته است.
💢 الزام طرح سنجش سواد قرآنی برای تمام ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان ▫️طرح سنجش سواد قرآنی با هدف افزایش سواد قرآنی دانشجو معلمان، کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است ▫️آموزش، ارزيابی و تعيين سطح سواد قرآنی هر يک از دانشجومعلمان در چهار محور روان خوانی چهار جزء اول قرآن کريم، حفظ جز ۳۰ قرآن کریم، فصيح خوانی عبارات و اذکار نماز و درک معنا و تدبر در پيام هاي قرآنی منتخب (جزء اول تا چهارم و سی‌ام) انجام می‌گيرد ▫️طبق مقررات، این طرح برای تمامی ورودی‌ها الزامی بوده و هم اکنون در پردیس‌های سراسر کشور درحال اجراست.
جامعه معلمان با شهادت آیت الله رئیسی حامی خود را از دست داد 👤رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آموزش و پرورش : با شهادت آیت الله رئیسی جامعه معلمان حامی خود را از دست داد، امیدواریم که این خط و نگاه و حمایت ایشان از آموزش و پرورش در رئیس جمهور بعدی هم تجلی داشته باشد.
✅نکات مهم مصاحبه فرهنگیان: ◀️حتما موقع ورود به اتاق مصاحبه در بزنید حتی اگر در باز باشه ◀️موقع ورود حتما با صدای رسا و بلند سلام بدید و برای نشستن اجازه بگیرید ◀️چهره بشاشی داشته باشید و در صحبت هاتون به هیچ وجه شوخی زیاد یا جدی بودن زیاد نداشته باشید که هر دو باعث حس بد در مصاحبه کننده میشه ◀️با دست یا موی خود بازی نکنید. ◀️سعی کنید ارتباط چشمی خوبی با مصاحبه کننده ها بگیرید. ◀️درباره توانایی ها و انجام کارهاتون اغراق نکنید و به اندازه و حد درستش توضیح بدید ◀️اگر ازتون انتقادی شد یا نکته منفی گفتن به جای واکنش سریع و دفاع، اعتماد به نفس داشته باشید و با یک خنده کوچیک درباره اش صحبت کنید. ◀️در قالب جدید مصاحبه فرهنگیان نمره اصلی برای فن بیان و اعتماد به نفس شماست پس تا جایی که میتونید از الان جلو آیینه تمرین کنید و درباره مسائل مختلف صحبت کنید با خودتون.
🔸ارجاع پرونده داوطلبان شبهه‌دار کنکور به دیوان عدالت اداری 🔹سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور: در نوبت اول کنکور امسال ۲۵ داوطلب به دلیل اینکه تجهیزات تقلب به همراه داشتند؛ محرومیت‌هایی شامل این داوطلبان خواهد شد.
نتایج اولیه کنکور اردیبهشت اعلام شد My.sanjesh.org
خدایا به اميد تو 🍃وَاکفِنی شَرَّ ما لا اُطیقُ.. و کفایت کن مرا از هر چه طاقتش را ندارم!
حدیث روز امام جواد علیه السلام هركس موقعيت‌شناس نباشد، جريانات، او را مى‌ربايد و هلاک خواهد شد. 🏴 شهادت مظلومانه جوانترين شمع هدايت و نهمين بحر کرامت، مظهر جود و سخا و علم و معرفت، امام جواد (ع) به محضر منور پدر بزرگوار ایشان، امام رضا سلام الله علیها و تمامی شیعیان حضرتش تسليت و تعزيت باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 آخرین وضعیت آب و هوا/ بارش‌های پراکنده و بهاری از بعداز‌ظهر کارشناس هواشناسی: 🔹امروز از بعدازظهر در شمال غرب کشور، ارتفاعات مرکزی البرز،‌ ارتفاعات مرکزی زاگرس، غرب یزد، برخی مناطق کرمان، هرمزگان، نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان،‌ شمال و شرق فارس، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی و شرقی، و ارتفاعات تهران و مازندران رگبار، و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 🔹دمای هوای تهران امروز به ۳۳ درجه بالای صفر خواهد رسید.