eitaa logo
کوثر🇮🇷
295 دنبال‌کننده
215 عکس
219 ویدیو
16 فایل
ما منتظریم و انتظارمان فعال است! اگر شما هم مانند ما هر لحظه از زندگی تان را با یاد او نفس می کشید...🌹🌱 اگر دل تان برای عدالت جهانی، برای صلح حقیقی و برای لبخند مهدی (عج) تنگ شده...🙂🙃 با ما هم نفس شو شاید این دلتنگی مشترک، ما را به ظهور نزدیک تر کند💚
مشاهده در ایتا
دانلود
❤️🌱 السلام علیک یا صاحب الزمان سِرّ عاشق شدنم لطف طبیبانه توست ورنه عشق تو کجا؟ این دل بیمار کجا؟ کاش در نافله‌ات نام مرا هم ببری که دعای تو کجا؟ عبد گنه کار کجا؟ فرج مولا صلواتـــــــ 💕 ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله
+می شود یک عکس صدا داشته باشد؟ _بله... ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
سلام آقای خوبم صبحت بخیر الهی دردوبلات تو سر من که همش فراموش میکنم باهات حرف بزنم دردودل کنم ببخش مارو که انقدر غافلیم ازت میشه یادم بندازی که همیشه یادت باشم میشه کمکم کنی یکی از یاراتون باشم میشه لطفی کنی تا بقیه رو با شما آشنا کنم بگم بهشون که چقدر مثل امير المومنین تنها هستین بگم که تو دعاهاشون شما اولویت باشید نه نیازهای دیگشون و مهمتر از همه شما رو برای خودتون بخوان نه اینکه برای برطرف شدن مشکلات خلاصه اینکه دعا کن برامون که بشدت محتاجیم یا صاحب الزمان اغثنی و ادرکنی 🥲💔
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا حالا فک کردین چرا من ؟! ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
کوثر🇮🇷
سلام و احترام 🌱 از امشب برنامه نماز شب رو شروع خواهیم کرد 😇 به این صورت که لیستی خواهیم داشت و هرکدا
لیست نمازشب خون های امشب: ۱‌.به نیت اموات ابراهیمی ۲.به نیت شهید ابراهیم هادی ۳. به نیت تعجیل درظهورآقا ۴.به نیت شهید مرتضی مطهری ۵. هدیه به شهید ابراهیم هادی. ۶ب نیت دوازده امام وچهارده معصوم(علیه السلام) ۷. ۸. ۹. ۱۰. به این آیدی اسم مستعارتون بفرستید 😍 @H_s_10_27
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_pjcvjeh&btn=خادم.الزهرا چند دقیقه پاسخگو هستم😁 سلام🤚
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 جهر و اخفات در نماز چیست؟ ‌‌‌‌‌❥•• 💠¦⇠˹@kosarr_313˼
کوثر🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_pjcvjeh&btn=خادم.الزهرا چند دقیقه پاسخگو هستم😁 سلام
احساس میکنم همه ازم دوری میکنن و نفرت دارن..وجودم برا همه سنگینه دلم گرفته هر چی از دیروز گریه میکنم و با شهدا حرف میزنم فایده نداره..دلم مرگ میخواد بهتر ... فقط با نزدیکانتون(خانواده) درارتباط باشید و ارتباط تون محکم کنید. و درکنارش یاد امام زمان و یادشهدا رو هیچ وقت فراموش نکنید واین حرف نزنید شاید ما متوجه نشیم ولی ی جایی ی کاری پیش میاد ی اتفاقی پیش میاد خودشهید نظر میکنه... شهدا زنده ن دستمونو میگیرن مطمئن باشید🙂
کوثر🇮🇷
احساس میکنم همه ازم دوری میکنن و نفرت دارن..وجودم برا همه سنگینه دلم گرفته هر چی از دیروز گریه میکنم
خیلی ازاین پیاما میاد برام رفقا اینجا میخواییم سربازی اقاکنیم...باهم فقط قرارنیست من و ادمین اینجا فعالیت کنیم بگید چی حالتون رو خوب میکنه؟ کارتون هستیم☺️