"Out of the blue"
بچه ها زینب مترجم گفت لینک ناشناس خراب شده
بچه ها چی دارم میگم ؟
یعنی درست شده
"Out of the blue"
نمیخوام برم خونمون :(
خونه خیلی خوبه بچه هاجون
اما من اونجا اصن نمیفهمیدم و برام مهم نبود اینکه خونه نیستم
خواب نرمال توی هر روز برای ینفر ۸ ساعته
توی ۵ روز من فک کنم کلا ۸ ساعت خوابیدم=)
"Out of the blue"
بچها من رفتم کوثرو دیدم فکر کنم وقتشه بگم دلتون سوز 😂
چرا نگفتی بچه ها من رفتم کوثرو با یه قیافه ی درحال مرگ دیدم؟🤣
مهدی هی منو نگاه میکرد میدید چشام داره در میاد میگفت میخوای بخوابی یکم؟بیدارت میکنم
میگفتم خواب؟نهههه اوکیه باباااااا درحالی که داشتم پاره پاره میشدم 😔
در این حد مقاومت میکردم
هدایت شده از مفسد فیالارض
فقط وانمود کردم که ناراحت نشدم
وگرنه حتی بخاطرش دوشبه نخوابیدم!
هدایت شده از من و مانگو
الان که فکرشو میکنم میبینم دلم واسه اون حجم از سر و صدا تنگ شده