eitaa logo
صلّی‌اللّه‌علــیكِ‌یافاطــمه‌‌الزهــــرا
368 دنبال‌کننده
8هزار عکس
4هزار ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
• 🔺 ویراست ⚠️هشدار در خصوص انتقال فاز مهاجر هراسی از فضای مجازی به فضای حقیقی! ⛔️ در فتنه‌ی کور جای نطق هیجانی نیست. 📌 __________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨مشت محکم سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی سمنان بر سر ارازل و اوباش 🔹دستگیری و بازداشت ارازل و اوباش و کشف مقادیر قابل توجهی از سلاح و مهمات سرد و گرم توسط پلیس استان سمنان ⚡️ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴 چرا از خروج احمدی‌نژاد از کشور ممانعت شد؟ 🔹برخی رسانه‌ها گزارش دادند که احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان امروز از فرودگاه امام خمینی(ره) قصد خروج از کشور و سفر به گواتمالا را داشته است، اما ماموران امنیتی از خروج وی ممانعت به عمل آورده‌اند. برخی کانالهای نزدیک به احمدی‌نژاد در این باره نوشتند که وی «ممنوع الخروج» شده است. در این باره بعضی منابع امنیتی گفتند که پیشتر برخی دستگاه‌های امنیتی با توجه به وضعیت گشور گواتمالا و امکان تهدیدات امنیتی برای او در این سفر به وی گفته بودند که از این سفر خودداری کند 🔹به گفته این منابع، ایران در کشور‌ گواتمالا سفارت خانه فعالی ندارد و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی و بعضی گروه‌ها نیز در این کشور فعالیت قابل توجهی دارند. این منابع گفتند که با توجه به اعلام پیشین به اقای احمدی نژاد و همچنین جلوگیری از خطرات احتمالی امنیتی این سفر برای این مقام سابق کشورمان، از سفر امروز او به گواتمالا ممانعت به عمل آمد. رعایت جوانب امنیتی برای هرکدام از مقامات فعلی و سابق، صرف نظر از مواضع سیاسی آنها، جزو مسایلی است که دستگاه های امنیتی به صورت معمول به آن توجه دارند. @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥♦️تصاویری که نشان می‌دهد قطار سری ۱۰۰ فاقد دوربین در واگن‌ها است. ___________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ⭕️ خبر بازداشت مادر آرمیتا گراوند دروغ است 🔸برخی رسانه‌های ضد ایران دقایقی پیش مدعی شدند که مادر آرمیتا گراوند توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. ♦️منابع امنیتی اعلام کردند که این خبر کاملاً کذب است و مادر آرمیتا بازداشت نشده است. ♦️رسانه‌های ضدایران طی چند روز اخیر تلاش بسیار کردند تا با بهره گیری از سوژه ی آرمیتا گراوند، و مشابهت سازی آن با مهسا امینی فتنه و آشوب دیگری رقم بزنند. ♦️اما اطلاع رسانی های به موقع و انتشار فیلمهای متعدد از واقعیت صحنه راه را بر آنها بست. ♦️به دلیل همین ناکامی، این رسانه ها در‌تلاشند حالا با اخبار دروغی نظیر بازداشت مادر آرمیتا این سوژه را در راستای هدف خود پیش ببرند. 📲 @amarha ___________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra
• ⚠️🔴 جنگ حجاب 💢 طعمه دیگر جنگ حجاب است. این طراحی‌ها برای ایجاد ترس و کوتاه آمدن در مطالبات مذهبی‌ها و اقتدار حاکمیتی و ایجاد امنیت مضاعف برای مکشفه‌ها طراحی می‌شود . 🔺طرحی برای حمله به حجاب وعفاف ، قرار دادن حاکمیت و فعالین حجاب در جایگاه پاسخ‌گویی به اتهامات رسانه‌های بی‌حجاب‌ها ، دروغ‌گویی رسانه‌ای برای طراحی دوقطبی کاذب حجاب و بی‌حجابی در جامعه که امنیت روانی مردم را نشانه رفته است . ⏪ به نظر می‌رسد اینبار نه برای مقابله با دروغ‌گویی بلکه مقابله جدی با دروغ‌هایی که بستری برای ایجاد دوقطبی بی حجاب‌ باحجاب است ، در دستور کار قرار گرفته شود . ✍ عالیه سادات ______________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥♦️لحظه وقوع حمله تروریستی در دانشکده نظامی حمص سوریه ♨️ وزارت بهداشت سوریه اعلام کرد که در نتیجه حمله تروریستی به مراسم دانش آموختگی دانشکده افسری در استان حمص ۸۰ نفر از جمله ۶ زن و ۶ کودک جان باخته و ۲۴۰ تن زخمی شدند. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ⭕️ «احمدی‌نژاد» مسئولیت امنیتی سفر را پذیرفت و‌ مجوز خروج گرفت 🔹«محمود احمدی‌نژاد» رییس جمهور اسبق کشورمان ساعتی پیش با پذیرش مسولیت امنیتی سفر خود به گواتمالا، مجوز خروج از کشور را دریافت کرد. @labeik_ya_fatemata_zahra
📲💭 🔺اگر یک پسر در ایستگاه میدان شهدای تهران به دو تکه‌ی مساوی تقسیم میشد، احدی به دنبال دلیل این اتفاق نبود، اما یکسال است ظرفیت رسانه‌ای کشور صرف شفاف‌سازی مرگ دختران شده، به خاطر اینکه قرار است هر چه می‌شود، فشار را بر بخش مذهبی کشور افزون کند. @labeik_ya_fatemata_zahra
• 🔴 پاسخ کنعانی به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر امور خارجه آلمان 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه آلمان درباره یک دختر ایرانی:به جای اظهارات مداخله‌جویانه و جانبدارانه و ابراز نگرانی غیرصادقانه نسبت به زنان و دختران ایرانی، بهتر است نگران پرسنل بهداشتی، بیماران آمریکا، آلمان و انگلیس باشید و به وضعیت آنها رسیدگی کنید. 🔹طبق گزارش‌ها، نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ ساله پس از ورود به قطار مترو بیهوش شد. اکنون او در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در امنیت است 🔹دقایقی پیش در رسانه‌های معاند فیلمی مبنی بر اصابت چند گلوله خمپاره به ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) منتشر شد. 🔹خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرد که این فیلم ساختگی است و نمای سردری که به عنوان سردر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در فیلم مشخص است کاملاً ساختگی و تدوین شده است. 🔹هم اکنون ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در امنیت کامل است و هیچگونه مشکلی در اطراف این ستاد وجود ندارد. / تسنیم @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• ❤️ 🕯 حق است «» بگویم که گدایم 🦋 چون گوشه نشینِ حرمِ «کرب و بلایم» 🦋 من دستِ خودم بود که اینگونه نبودم 🕯 «زهراست» که در روضه زده باز صدایمع 🌖 در این ، همہ زائـرالحسیـن (علیہ السلام) بشویم با گفتن ٣ مرتبہ: ✋🏻 «صلے اللہ علیـڪ یا اباعبـداللہ» 🌹 @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• 📋 ✨ 🌸 : 🔹أفضلُ العبادةِ انتظارُ الفَرَج.ِ 🔹«برترین عبادت انتظار فرج است». 📚 بحارالأنوار / ج ۷۷، ۱۴۳. ❣ @labeik_ya_fatemata_zahra .
•﷽• 💡 🍃🌷 تکیه‌کلام این جمله بود: ✨«مَن كانَ للَّه كان اللهُ لَه»✨ کسی که صددرصد برای خدا کار کند، خدا هم برای او خواهد بود. و می‌فرمود: «تو برای خدا باش، خداوند و ملائکه‌اش برای توست.» گاهی می‌فرمود: «اگر انسان موفق به عملش هم نشود، صحبت آن اثر خوبی در روحیهٔ شخص می‌گذارد.» 📙 کیمیای محبت / صفحات ۱۸۱ و ۱۸۲ 🍃🌷🍃🌷🍃 @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 💖 💖 🌱 دوباره جمعہ شد و دل شده پریشانٺـ 🌾 دوباره حسرٺـ دیدار برقِ چشمانٺـ 💚 بلند مرتبہ شاهِ زمان سلامٌ علیڪ سلام بر تو و بر ماه روے تابانٺـ...!🍎 🌤 | |🤲🏻 ════•❀•💠•❀•════ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• 🔰💢 _اهمیت تربیت نیرو برای ارواحنا فداه 🔸از پرسیدند: بعد از بازگشت از سوریه برنامه تون چیه ؟ 🔹گفت: «تصمیمی گرفتم که مطمئنم از ۴٠سال مجاهدت بالاتره! ✅ اینکه بروم یک گوشه‌ای از این مملکت تو یک مسجدی، تو یک پایگاه بسیجی برای بچه‌های نوجوان و جوان کار فرهنگی انجام بدم. برای عجل الله تعالی آدم تربیت کنم، سرباز تربیت کنم، کاری که تاحدودی کوتاهی کردیم و آن دنیا باید جواب بدیم....!!! (عج) 📍 _______________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔺 اینکه جمهوری اسلامی پهپادی طراحی کرده که میتواند بخش اعظمی از قابلیت های جنگنده F۵ را به اجرا در آورد یک شاهکار است. 🔹 هزینه های پروازی پهپاد کرار تنها یک هشتم هزینه های F۵ است؛ پهپادی که حالا قدرت شناسایی، قفل راداری و انهدام هر پرنده ای در آسمان را دارد! ✍🏻 عبدالرحیم انصاری 🇮🇷 __________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 |♦️
رزمایش پهپادی ارتش از نگاه رسانه‌های عربی و انگلیسی؛ 
🇮🇷 ایران بی‌توجه به غرب، رزمایشی با حضور ۲۰۰ نوع پهپاد برگزار کرد! 📡 شبکه «اسکای‌نیوز»: رزمایش پهپادی ایران برای تست عملکرد پهپادها در زمینه‌های نظارت، شناسایی، جنگ الکترونیک و رزم بود. 📡 شبکه هندی «ویون‌نیوز»: ایالات متحده به طور ویژه‌ای نگران فناوری هواپیماهای بدون سرنشین ایران است. 📡 شبکه «الحدث»: ایران می‌خواهد این پیام را به غرب برساند که تحریم‌ها، مانعی برای توسعه توان پهپادی نخواهد بود. 🇮🇷 @labeik_ya_fatemata_zahra .