eitaa logo
صلّی‌اللّه‌علــیكِ‌یافاطــمه‌‌الزهــــرا
368 دنبال‌کننده
8هزار عکس
4هزار ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
• ❌🔺روزنامه شرق شعبه دوم اسرائیل به فارسی ! @labeik_ya_fatemata_zahra .
• منو تو تعطیل شد! شرق هست بجاش... 🗣 Maryam Dehghani 🇮🇷🇵🇸 ______________________ @labeik_ya_fatemata_zahra
• ♦️🇺🇸 سقوط آزاد اقتصاد آمریکا 🔹بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده ، چین به‌ سرعت در حال فروش اوراق قرضه آمریکا است 🔹از طرف دیگر چاپ سریع دلارهای جدید ، افزایش بدهی داخلی و خارجی آمریکا را به همراه داشته که خود یک تهدید مداوم علیه اقتصاد دلاری و روند تحریم های آمریکا می‌باشد که همگی این اتفاقات به علاوه محرک های خارجی مانند فروش اوراق قرضه باعث یک سونامی شدید بحران اقتصادی سراسری خواهد شد. 🔹ادامه این روند یک معنی بیشتر ندارد ، سقوط آزاد اقتصاد آمریکا 📌 📲 ¦ پاسدار انقلاب ____________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹🔴 خدایا این کودکان جز خودت به کسی امید ندارند... 🔹بارش امروز باران در غزه @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ♦️مقاومت اسلامی غزه: مجاهدان ما از صبح امروز موفق شدند 9 نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند و 22 خودروی رژیم صهیونیستی را در تمامی مناطق تهاجم به نوار غزه به طور کامل یا جزئی منهدم کنند ـــــــــــــــــــــــ @labeik_ya_fatemata_zahra
♦️انصارالله یمن با انتشار پوستر جدید: کشتی های تجاری اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد. ـــــــــــــــــــــــ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽ 📋 ✨ 🌼 : 🌹 خداشناس‌ترين مردم، پردرخواست‌ترين آنان از خداوند است. 📚 غررالحكم / حدیث ۳۲۶۰ @labeik_ya_fatemata_zahra
• 💞 💕 از شهید زنده تا شریک جهادم و مسافر بهشت 🌹 کلاً آقا جواد پیش از اینکه شهید شود، رفتار شهدایی داشت. این را مریم خلقی همسرش تعریف می‌کرد: 📲 یک روز اتفاقی همسرم، اسمی که با آن نامش را با عنوان «شهید زنده» روی تلفن همراهم ذخیره کرده بودم،‌ دید. ❓جا خورد و پرسید چرا به این اسم ذخیره کردی؟ ✋🏻 به او گفتم: آن قدر جوانمردی و اخلاق در شما می‌بینم و عشق شهادت داری که برای من شهید زنده‌ای! 🎒 تا اینکه وقتی برای آخرین بار خواست اعزام شود، آقا جواد قبل از رفتنش برای آخرین‌بار همسرش را صدا زد و گفت: شماره‌ام را بگیر. 📱وقتی مریم خلقی این کار را کرد، دید شماره او با عنوان «شریک جهادم و مسافر بهشت» ذخیره شده است. 🌹 آقا جواد بعد خطاب به همسرش گفت: از اول زندگی شریک هم بوده‌ایم و تا آخر خواهیم بود و فکر نکنی دوری از شما برایم آسان است اما من با ارزش‌ترین دارایی‌ام را به خدا می‌سپارم و می‌روم. 🌷 🕯 (۱۳۹۵/۰۸/۲۲) __________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•﷽• 💡 🍃🌺 : ◽«جريان در حقيقت آموزش و پرورش روز است، برای اينكه وقتی ما شب برخاستيم، حداقل چهل نفر را دعا كرديم، در روز هم حداقل به فكر حلّ مشكلات چهل نفر هستيم، اگر كسی شب برخيزد و از خدای سبحان حل مشكلات چهل نفر را طلب کند يقيناً روز به فكر آن چهل نفر هم هست‌.» 📝 درس اخلاق ، مورخ ۹۲/١٠/١٩ 🍃🌺🍃 @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎬❤️ 🦋 «زهرا» که «کربلاست» پُر از بی قراریَم 💔 «شبهایِ جمعه» مونسِ این زخمِ کاریَم 💔 قانونِ عشق، نیست به جُز گریه بر حسین 🦋 شُکرِ خدا که شُهره به قانون مداریَم 🌖 در این ، همہ زائـرالحسیـن (علیہ السلام) بشویم با گفتن ٣ مرتبہ: ✋🏻 «صلے اللہ علیـڪ یا اباعبـداللہ» _______________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹 نماهنگ | 💢 قدرت ایمان، پیروز میدان ✏️ رهبر انقلاب: فاجعه‌ای که در غزّه به وسیله‌ی صهیونیست‌ها و به کمک آمریکایی‌ها و در واقع به دست آمریکایی‌ها دارد اتّفاق می‌افتد، یک فاجعه‌ی بی‌نظیر است. 📢 میدان، میدان غزّه و اسرائیل نیست، میدان حق و باطل است. میدان، میدان استکبار و ایمان است؛‌ یک طرف قدرت ایمان، یک طرف قدرت استکبار. 👈 البتّه قدرت استکبار با فشار نظامی و بمباران و فاجعه و جنایت پیش می‌آید، امّا قدرت ایمان بر همه‌ی اینها به توفیق الهی غلبه پیدا خواهد کرد.  ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ⭕️ نظامیان صهیونیست همچنان در بیمارستان شفا هستند 🔹حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد چهل‌و یکمین روز خود شد که بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی غزه به بهانه وجود تونل‌های حماس در زیر آنها همچنان هدف حملات و یورش نظامیان صهیونیست است. 🔹سی‌ان‌ان اعلام کرده هیچ مدرکی دال بر کشف تونل حماس در زیر بیمارستان شفا وجود ندارد. @labeik_ya_fatemata_zahra
• 🔴 محاصرۀ وحشیانۀ بیمارستان الشفا توسط نظامیان صهیونیست 🔹رئیس بیمارستان الشفا در غزه: افراد حاضر در بیمارستان از تشنگی فریاد می‌زنند. تیراندازی نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد. هیچ‌کس نمی‌تواند از ساختمانی به ساختمان دیگر برود. ارتباط ما با همکارانمان قطع شده. 🔹پهپادهای اسرائیلی بی‌وقفه در حال پرواز بر روی بیمارستان هستند. نظامیان صهیونیست در بخش‌ها در حال گشت‌زنی و چند جنازه را با خود برده‌اند. ۸۰ جنازه را در صحن بیمارستان دفن کرده‌ایم. 🔹اکسیژن موجود در بیمارستان کاملا تمام شده. داستان‌سرایی‌ اسرائیل دربارۀ ورود سلاح به بیمارستان کذب محض است. از داخل بیمارستان یک گلوله هم به‌سمت نیروهای اسرائیل شلیک نشده. پس افراد مسلح وابسته به مقاومت کجا هستند؟ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴 شورای امنیت «وقفه انسانی فوری» در غزه را تصویب کرد 🔹شورای امنیت سازمان ملل سرانجام پس از گذشت ۴۰ روز از آغاز تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی در غزه، قطعنامه وقفه بشردوستانه درگیری‌ها در غزه را تصویب کرد. 🔹تصویب این قطعنامه، هیچ مخالفی نداشته است. ___________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• 🛑 پیام سردار قاآنی به فرمانده گردان‌های القسام حماسه بزرگی به نام طوفان الاقصی خلق کردید که با یاری خداوند و به‌دست مجاهدان گردان‌های القسام و مجاهدان مقاومت در غزه به انجام رسید. ضعف و شکنندگی رژیم غاصب صهیونیستی را به وضوح نشان دادید و به‌صورت عملی و قاطع نشان دادید که رژیم از تار عنکبوت ضعیف‌تر است. فلسطین و منطقه پس از طوفان الاقصی، آن‌گونه که قبل از آن بود، نخواهد بود. حملات مقاومت علیه نیروها و خودروهای زرهی دشمن به همگان ثابت کرد که مقاومت غزه قابلیت ابتکار و نوآوری دارد. برادران شما در محور بیت‌المقدس و مقاومت با شما متحد هستند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف کثیف خود در غزه و فلسطین برسد. ما بر عهد برادرانه خود که ما را با هم متحد می‌کند هستیم. ____________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra
• 🔺📢 دیدار فقها و حقوقدانان شورای نگهبان با رهبر انقلاب 👈 فقها و حقوقدانان شورای نگهبان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. 🔹‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های این شورا، نکاتی را درخصوص وظایف قانونی شورای نگهبان بیان و تاکید کردند: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 📣💢 سایت رهبر انقلاب : 🔺 رهبر انقلاب در دیدار فقها و حقوقدانان شورای نگهبان ✏️ همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند @labeik_ya_fatemata_zahra .