eitaa logo
صلّی‌اللّه‌علــیكِ‌یافاطــمه‌‌الزهــــرا
368 دنبال‌کننده
8هزار عکس
4هزار ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
• 🔺 | جمهوری اسلامی همیشه فحش می‌خوره که انتخابات نداره و انتصابات داره، بعد یک روز مونده به انتخابات هیچ‌کس نمی‌دونه رئیس‌جمهور کیه 🗣 رضا حاتمی وفا @labeik_ya_fatemata_zahra
• 🔸همسرش پزشک است ولی از او سوء استفاده نمی‌کند 🔹 است ولی دم به دم آیه نمی‌خواند 🔸 جانباز است ولی مدام از خاطرات جبهه نمی‌گوید 🔹 خودش به ۳ زبان مسلط است ولی فخر فروشی نمی‌کند بله، او است. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴 موسسه مطالعاتی آمریکاییِ تایمزد تودی، پیروزی را پیش‌بینی کرده: 🔻براساس روند پژوهی انتخابات‌های ریاست‌جمهوری ایران که در ادوار مختلف انجام داده‌ایم، فضای کنونی شبیه مرحله دوم انتخابات سال ۱۳۸۴ است. @labeik_ya_fatemata_zahra .
, حاج قاسم شد حاجی؛ چون تو سختی ها توی ماند ما هم بخاطر حاجی، تو سختی ها توی میدون می مونیم ❤️ 🇮🇷 @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 📸 حضور مادر و فرزند ایرانی با لباسی منقش به تصویر شهید سلیمانی در شهر بیرمنگام. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ⭕️ ميزان مشاركت مردم در انتخابات تا اين ساعت و در مقايسه با هفته گذشته صد درصد افزايش داشته است. طبق گفته ی محمد مخبر نتیجه انتخابات شاید تا آخر شب هم اعلام شود. @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹⭕️ سید حسن نصرالله: امروز فقط سرنوشت جمهوری اسلامی مطرح نیست بلکه با تمام صداقت و صراحت می‌گویم سرنوشت تمام ملت‌ها و مقاومت در منطقه به سرنوشت ایران بسته شده است. @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📲💭 ایران حرم است... این حرم باید بماند... @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴 رادان: انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است 🔹فرمانده فراجا:شاهد مشارکت بسیار خوب مردم در این دوره از انتخابات هستیم. 🔹تا به این لحظه امنیت انتخابات در سراسر کشور در کمال اقتدار و آرامش تامین شده است. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔺 مهرداد بذرپاش به سعید جلیلی رای داد @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 سردار حاجی‌زاده در مسجد ابوذر تهران رأی خود را به صندوق انداخت 🔹فرمانده هوافضای سپاه: رأیی که ملت شریف ایران در صندوق می‌اندازند، به افزایش قدرت، اقتدار و هویت ایران در منطقه و دنیا کمک می‌کند. @labeik_ya_fatemata_zahra .
♥️ ثبت آخرین رأی پدر شهید ... ✅ پدر شهید فریدونکناری صبح امروز در انتخابات شرکت نمود و پس از آن دار فانی را وداع گفت. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• سید ابراهیم عزیز💔 یک شب تا صبح چشم به راه پیکرت بودیم .امشب تا صبح چشم به راه تداوم راهت. برای ما دعا کن @labeik_ya_fatemata_zahra
• 🔴 برنده قطعی انتخابات: جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 ۳۲ میلیون رای😍✌️🏻🇮🇷 ✌️ _________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 💢 مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات 🔹🔸سخنگوی ستاد انتخابات: گزارش‌های اولیه حاکی از مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم ایران در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری چهاردهم است. ♦️البته نرخ دقیق مشارکت با اضافه‌شدن آمار مشارکت خارج از کشور و آمار افرادی که پس از ساعت ۲۴ در حوزه‌های انتخابیه حضور داشتند و رای دادند به‌طور رسمی اعلام خواهد شد. ♦️این نرخ مشارکت نسبت به دور اول انتخابات حدود ۱۰ درصد افزایش یافته و حاکی از اقبال مردم ایران در دور دوم انتخابات دارد. @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹🔴 اعلام نتایج آرا از ساعت ۲.۳۰ به بعد 🔹سخنگوی ستاد انتخابات کشور: ♦️از ساعت ۲.۳۰ به بعد نتایج اعلام می‌شود ♦️قبل از ظهر شنبه آمار نهایی اعلام می‌شود. ♦️خبر اعلام آنلاین نتایج را تایید نمی‌کنیم. ‌‌‌‌ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 هر موقع دلگیر بودید و‌ غم دنیا به دلتون سنگینی کرد، این صوت ملکوتی رو گوش کنید... عجیب آرامش بخش است... 🇮🇷 @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔺دکتر سیدیاسر جبرائیلی : پیروزی آقای پزشکیان را به ایشان تبریک عرض می‌کنم. از خدای متعال توفیقات ایشان را در پیروی از سیره مولا علی(ع) و محقق ساختن سیاست‌های کلی نظام، مسئلت دارم. امیدوارم سرنوشت دولت‌های گذشته برای ایشان آینه عبرت باشد و از سیاست‌های خانمان‌سوز نئولیبرال فاصله بگیرند. @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥 مثل یک رویا... جبران نمی‌شوی حتی به گریه‌های سخت 😭 کاش همه‌ی این روزا یه خواب بود بیدار می‌شدیم و میگفتن حاج آقا رئیسی این جمعه رفته سفر استانی .... @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴 اولین نتایج رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری تاکنون ♦️کل آرای شمارش‌شده: 2547381 رأی 🔹مسعود پزشکیان: 1263874 رأی 🔹سعید جلیلی: 1244640 رأی / خبرگزاری تسنیم @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ⭕️ سرنوشت هر ملت 🔹آيه 11 سوره رعد:«إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» خدا وضع هیچ ملتی را تغيير نمى‏‌دهد مگر این که آنها وضع خود را تغيير دهند. 🔹 ما به صندوق رای جمهوری اسلامی و نتایج آن پایبندیم و مانند بعضی گردن کلفتها نیستیم که اگر از نتیجه انتخابات خوشمان نیامد به خیابانها بریزیم و مملکت را به آشوب بکشیم... 🔹نتیجه انتخابات ۱۵ تیرماه ثابت کرد، همه آنهایی که از سال ۱۳۸۸ تا به امروز جمهوری اسلامی را به تقلب و مهندسی انتخابات و تعیین نتیجه از قبل متهم می کردند، غلط خورده بودند! 🔹دوستان عزیز! لطفا فلان نامزد و هوادارانش را در نتیجه انتخابات مقصر ندانیم و کاسه و کوزه را سر کسی نشکنیم ( اگر این به نفع آن کنار می رفت اوضاع این نبود و...!) ▪️مملکتی که فضای مجازی اش قانونمند نباشد و توسط دشمن مدیریت شود اوضاع همین خواهد بود و اکثریت جامعه از حقیقت مطلع نخواهند شد! ▪️مجلس یازدهم ۴سال برای قانونمند کردن فضای ولنگار مجازی فرصت داشت و کوتاهی کرد، دولت سیزدهم ( و شورای عالی فضای مجازی)بیش از ۳۰ ماه برای کوتاه کردن دست دشمن از فضای مجازی فرصت را هدر دادند و امروز ماییم و جامعه ای که بخش قابل توجهی از آن ذهن خود را از همین فضا سیراب می کنند! فضایی که باطل در آن حکمرانی می کند ! 🔹 با حاکم شدن اصلاح طلبان اغلب مردم زیان خواهند دید به جز درصد اندکی از اشراف و ثروتمندان و ...اما باز هم جمهوری اسلامی و روحانیت و سپاه و بسیج و نیروهای حزب الهی به عنوان مقصر معرفی خواهند شد! ❇️ نیروی مومن انقلابی حق دارد از این وضعیت ناراحت و نگران باشد اما حق ندارد ناامید و مایوس شود! دنیا به آخر نرسیده و عاقبت از آن مومنان خواهد بود : والعاقبه للمتقین ! چرا که متقین برای تعیین سرنوشت جهان بدست آخرین ذخیره الهی خستگی و ناامیدی را نمی شناسند! ✍ دکتر کوشکی _____________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra
• ای دل ار سيل فنا بنياد هستی برکند چون تو را نوح است کشتيبان ز طوفان غم مخور ... 🇮🇷 @labeik_ya_fatemata_zahra .