eitaa logo
صلّی‌اللّه‌علــیكِ‌یافاطــمه‌‌الزهــــرا
368 دنبال‌کننده
8هزار عکس
4هزار ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
28.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• 📹💢 فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم. ۱۴۰۳/۴/۱۷ @labeik_ya_fatemata_zahra .
-580837632_993476701.mp3
4.73M
• ✍ پادکست | مرور صوتی دیدار صبح امروز اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر انقلاب. ۱۴۰۳/۴/۱۷ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹🔴 رهبر انقلاب، صبح امروز: یکی از مهمترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی‌بودن بود. این باید برای همه‌ی ماها، برای دولتها و رؤسای دولتها، برای اعضاء دولتها الگو باشد. ۱۴۰۳/۴/۱۷ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔺توییت اکانت شهید امیرعبداللهیان: و سلام بر حسین شهید @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔖 رئیس جمهور جدید سلام خواستم بگویم خیالت راحت باشد 📌خزانه کشور دیگر خالی نیست، 📌انبارها و سیلوها و ذخایر استراتژیک کشور را برایت پر کردم، 📌اکثر بدهی چند هزار میلیارد تومانی دولت قبل را تسویه کردم، 📌آب شیرین کن و لوله های انتقال آب به سیستان و بلوچستان و استان های مرکزی ایران را برایت ساختم، 📌مشکل آب اهواز، شهرکرد و اصفهان را برطرف کردم، 📌تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ درصد رساندم، 📌نرخ رشد نقدینگی کشور را به طرز محسوسی برایت کاهش دادم، 📌طرح های ورزشی و درمانی که بیش از ۲۰ سال معطل بود را برایت به بهره برداری رساندم، 📌روزانه ۷۰۰ نفر از مردمت، برای ضعف مدیریت سلامت و دیپلماسی، نمی میرند، 📌پروژه توسعه فیبر نوری برای افزایش سرعت اینترنت در کشور را به راه انداختم، 📌ذخایر ژنتیکی دام کشور را که در معرض فروش و نابودی بود، حفظ کردم، 📌صدها کلیومتر راه آهن معطل مانده را به بهره برداری رساندم، 📌فرآیند ساخت دومیلیون و ششصد هزار واحد مسکونی برای مردم را آغاز کردم، 📌کارخانه های بزرگ و استراتژیک کشور مانند آذرآب و هپکو و ماشین سازی تبریز و صدها کارخانه کوچک و بزرگ دیگر را احیا کردم، 📌روابط با عربستان و کشورهای اطراف خلیج فارس را برایت سامان دادم، 📌برای توسعه تجارت، عضو سازمان های بریکس و شانگهای شدم، 📌مسأله رتبه بندی معلمان را تا حد زیادی برایت حل کردم، 📌سامانه دریافت الکترونیکی مجوزها را برایت راه اندازی کردم و امضاهای طلایی و رانت را از بین بردم، 📌یارانه مردم را از ۴۵ هزار تومان به ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان تغییر دادم، 📌مسأله قطعی برق را تقریبا به طور کامل رفع کردم، 📌ماهواره های ساخته شده به دست جوانان نخبه که سالها خاک میخورد را به فضا فرستادم، 📌 و... ✅ همه این کارها و هزاران کار دیگر را کردم، در حالیکه دولتی را تحویل گرفتم که تمام شاخص های فلاکت و ضعف مدیریت در آن به حد اعلا رسیده بود. این را میتوانی در اولین جلسه من با هیأت دولت قبل ببینی. 📣 حالا تو هستی و درد ملت. ☝️حواست باشد، من انتظار مردم ایران از یک رئیس جمهور را خیلی بالا بردم. 📎من به جای نشستن در دفترم، توی کپرهای تاریک و چادرهای عشایر نشستم. 📎به جای واکس، کفشهایم را با گِلِ سیلاب سیستان و بلوچستان آراستم. 📎به جای گرفتن جشن تولد در هواپیما، با کودکان یتیم همسُفره شدم. 📎من رکورددار سفر با هلیکوپتر برای رفع مشکلات مردم به نقاط مختلف کشور، در بین مسئولین ایران هستم. 📎من حواسم به صبح های جمعه بود و به جای ریشخند کردن مردمم، جمعه هایم را به جای خانواده، در کنار مردم دردمند کشورم بودم. 📎من در راه اعتلای ایران عزیز، جانم را فدا کردم. ❓❓❓❓تو چه خواهی کرد؟ 👤سید ابراهیم رئیسی @labeik_ya_fatemata_zahra
• ✏️ رهبر انقلاب: امام حسین قیام کرد تا آن واجب بزرگی را که عبارت از تجدید بنای نظام و جامعه اسلامی، یا قیام در مقابل انحرافات بزرگ در جامعه اسلامی است، انجام دهد. ۱۳۷۴/۳/۱۹ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🚦دو کنش سیاست خارجه تحسین برانگیز از مسعود : 🔻۱. پیام به سیدحسن نصرالله و اعلام حمایت کامل از مقاومت 🔻۲. تماس با پوتین و تاکید بر گسترش و پیگیری همکاریها و توافقات همگام با @labeik_ya_fatemata_zahra
🔴 پزشکیان: حمایت از مقاومت با قدرت ادامه دارد. رئیس‌جمهور منتخب در نامه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است. حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای رهبر انقلاب داشته و باقدرت تداوم خواهد داشت. 🔹اطمینان دارم جنبش‌های در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایت‌کارانه خود علیه مردم مظلوم و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 📸🔺 تصویرسازی هوش مصنوعی از روز دوم محرم سال ۶۱ و ورود کاروان امام حسین علیه‌السلام به سرزمین کربلا @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔹 دبیرکل حزب الله لبنان در پیام تبریک: از خداوند متعال می‌خواهم به شما کمک کند تا خواسته‌های مردم را محقق کنید و با جنابعالی راه را تا پیروزی نهایی ادامه خواهیم داد @labeik_ya_fatemata_zahra
• 🔴 رئیس‌جمهور منتخب در نامه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشت: ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است. حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای رهبر انقلاب داشته و باقدرت تداوم خواهد داشت. 🔹اطمینان دارم جنبش‌های مقاومت در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایت‌کارانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد. از دعاهای خالصانه جنابعالی برای اینجانب سپاسگزارم و از خداوند متعال برای جنابعالی مزید عزت و سرافرازی، برای مردم لبنان سعادت و پیشرفت و برای مجاهدین قهرمان مقاومت نصرت الهی مسئلت می‌کنم. @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 پاسخ سرلشکر سلامی به شبهه «نبودن حمله موشکی به عین‌الاسد در حد و اندازه انتقام از سردار سلیمانی» @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ⭕️ وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی: در نشست ناتو از رهبران این ائتلاف می خواهم تا علیه ایران متحد شوند 🔸یسرائیل کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل هدف اصلی از سفر خود به نشست سران ناتو در ایالات متحده را دعوت از رهبران غربی برای متحد شدن علیه ایران خواند. @labeik_ya_fatemata_zahra
• ✅ اذعان مقام صهیونیست به کارآیی حملات حزب الله: شمال را از دست می‌دهیم 🔸روزنامه عبری‌زبان «معاریو» به نقل از رونین مارلی، رئیس شورای شهرک «نهاریا» تأکید کرد: راکت‌باران و شلیک مستمر پهپادها در شمال «بزرگترین فاجعه‌ای است که اسرائیل از زمان شکل‌گیری به خود دیده است.» 🔸مارلی افزود: این روند دیوانه‌وار ادامه دارد و من معتقدم اسرائیل در مسیر از دست دادن الجلیل قرار دارد. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ♦️ گفت‌وگوی تلفنی دکتر پزشکیان با نخست‌وزیر عراق 🔹محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، ضمن تبریک موفقیت وی در کسب اعتماد ملت ایران، برگزاری موفقیت آمیز و بدون مشکل ریاست جمهوری به فاصله کمی از فقدان رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی () را ناشی از استحکام ارکان و پایه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست. 🔹پزشکیان نیز در این گفت‌وگو تلفنی ضمن قدردانی از تبریکات دولت و ملت عراق با بیان اینکه دو کشور همواره در بسیاری از زمینه‌ها یاریگر هم بوده و خواهند بود، بر اهمیت جایگاه عراق در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 📣 ورود ۵۵ هواپیما به ناوگان هوایی در دولت سیزدهم رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: 🔺️در دولت سیزدهم ۱۰۱ فروند هواپیما (هواپیمای مسافربری، هواپیمای باری، های کوپتری) وارد ناوگان هوایی کشور شد که از این تعداد ۵۵ فروند وارد چرخه عملیات پروازی شده است. 🔺️موظف هستیم قیمت های جدید بلیت هواپیما را اعمال کنیم، با توجه به شرایط کشور، آیین نامه ای را برای نظارت و کنترل شبکه هفته گذشته ابلاغ شد. 🔺️تعداد ناوگان هوایی با میزان تقاضا متناسب نیست. ۵۵۰ فروند هواپیما در کشور نیاز داریم. @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 تمجید رهبر انقلاب از انتخابات بی حادثه ایران و وضعیت فرانسه بعد از انتخابات پارلمانی. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 💢 رهبر معظم انقلاب : "باید حرمت رؤسای سه قوه و مسئولان کشور که در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند، حفظ شود. روش ما اسلامی و قرآنی است، یعنی انتقاد بیان می‌شود اما افراد هتک حرمت نمی‌شوند. باید حرمت رؤسای سه قوه و مسئولان کشور که در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند حفظ شود." هر کس خلاف این عمل می‌کند حداقل ادعای حزب اللهی بودن نداشته باشد. ✍ حسام الدین براتی @labeik_ya_fatemata_zahra
• 🔺یه عده نخواستن گوش کنند اما واقعیت این است که فرق میکنه چه کسی رئیس جمهور باشد 🗣 عبـدالمـجید خرقـانی 🇮🇷 @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 💢 نامه پزشکیان خطاب به مخبر ♦️در وزارتخانه‌ها و معاونت‌های ریاست‌جمهوری از هرگونه عزل و نصب و استخدام نیروی جدید خودداری شود ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹🔴 اگر آقای پزشکیان بخواهد کاری کند که به نفع مردم باشد من حزب اللهی از بقیه بیشتر کمکش خواهم کرد 🔹امیرحسین ثابتی در حسینه هنر: ♦️اینکه عده ای فکر میکنند از همان روز اول باید سراغ استیضاح دولت پزشکیان رفت، غلط است ♦️۱۶ میلیونی که به پزشکیان رای دادند مردم همین کشورند و امید دارند ♦️اگر آقای پزشکیان بخواهد کاری کند که به نفع مردم باشد من حزب اللهی از بقیه بیشتر کمکش خواهم کرد و اگر هم کار غلطی انجام دهد طبق اختیارات قانونی مجلس مقابلش می ایستیم. ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴 از دولت تا دولت ⭕️‍ جمع‌بندی رهبر انقلاب از عملکرد دولت‌های دوازدهم و سیزدهم 🔹رئیس‌جمهور منتخب برای اداره امور کشور دو تجربه متفاوت مدیریتی را پیش روی خود دارد که می‌تواند با توجه به این تجربه‌ها، چشم‌انداز دولت چهاردهم در ۴ سال آینده را تعیین کند. 🔹 پزشکیان می‌تواند با نگاه به گذشته، انتخاب کند که مسیر طی شده توسط دولت دوازدهم را در پیش گیرد یا اینکه قدم در مسیری بگذارد که پیش‌تر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی آن را آغاز کرد. 🔹 جمع‌بندی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دولت‌های دوازدهم و سیزدهم می‌تواند در ارتباط با تنظیم سیاست‌های دولت چهاردهم، به کمک مسعود پزشکیان آید. دولتی که عبرت آیندگان شد 🔹مردادماه ۱۴۰۰، آخرین دیدار کابینه دولت دوازدهم با رهبر انقلاب اسلامی درحالی برگزار شد که امریکا از برجام خارج شده و سیاست خارجی کشور به بن‌بست رسیده بود. 🔹 اعتماد بیش از اندازه دولت روحانی به طرف امریکایی و عدم اتخاذ تدابیر مناسب در مذاکره با غرب، خسارت بزرگی را برای کشور به بار آورده بود. در شرایطی که ایران به تمام تعهدات خود در توافق برجام عمل کرده بود، امریکا به صورت یک‌طرفه از این توافق خارج شد و در حالی که انتظار می‌رفت با تغییر دولت در ایالات متحده، سیاست‌های این کشور دچار تغییر شود، بایدن هم مسیر ترامپ را در پیش گرفت. 🔹 جملگی این مسائل باعث شد تا در دیدار پایانی اعضای کابینه دولت دوازدهم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب از تجربیات به دست آمده در دولت حسن روحانی به‌عنوان تجربه‌ای برای آیندگان تعبیر کنند. 🔹در آخرین دیدار رئیس‌جمهور و هیأت دولت دوازدهم با رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به لزوم استفاده از تجربه‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم در آینده، تأکید کردند: یک تجربه بسیار مهم در این دوران عبارت است از بی‌اعتمادی به غرب که آیندگان باید از آن استفاده کنند. 🔹رهبر انقلاب همچنین با بیان اینکه در دولت دوازدهم معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و آنها کمک نمی‌کنند و هرجا که بتوانند ضربه خواهند زد، افزودند: مطلقاً نباید برنامه‌های داخلی را به همراهی غرب منوط کرد زیرا حتماً شکست خواهد خورد. 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین خطاب به رئیس‌جمهور و اعضای دولت تأکید کردند: هر جا که کارها را منوط به غرب و مذاکره با آن و امریکا کردید ناموفق بودید و هر جا که بدون اعتماد به غرب، حرکت و از آنها قطع امید کردید، موفق بودید و پیش رفتید. از عبرت تا الگو 🔹با توجه به این تجربه‌ها، شهید آیت‌الله رئیسی دولت سیزدهم را تشکیل داد؛ دولتی که پیش از هر چیز، به دنبال تقویت توانمندی‌های داخلی بود. حل مشکلات و تأمین نیازهای مردم که در دولت پیشین مورد غفلت قرار گرفته بود، به محور اقدامات دولت شهید رئیسی تبدیل شد. 🔹چه آنکه دولت سیزدهم با راه‌اندازی نهضت تکمیل پروژه‌های ناتمام، تمرکز خود را بر تکمیل پروژه‌های روی زمین مانده معطوف کرد. در حوزه سیاست خارجی نیز دستگاه دیپلماسی دولت سیزدهم افزایش تعامل و در برخی موارد از سرگیری ارتباط با کشورهای همسایه و مستقل از غرب را با محوریت دیپلماسی عزتمندانه در دستور کار خود قرار داد. عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و گروه بریکس، از نتایج ملموس این دیپلماسی عزتمندانه بود. 🔹 چه آنکه رهبر انقلاب اسلامی نیز در دیدار اخیر اعضای دولت سیزدهم، رعایت همزمان تعامل و عزت‌مندی را از جمله خصوصیات برجسته شهید رئیسی دانستند و تأکید کردند: رئیسی به اصل ارتباط عقیده داشت و اهل تعامل بود اما از موضع عزت، نه آنچنان تند و دورکننده بحث می‌کرد که ارتباط قطع شود و نه بیهوده خود را دست پایین می‌گرفت و امتیاز می‌داد. 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند: رئیسی عزیز به عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به عنوان رئیس‌جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد. ✍ روزنامه ایران / سه شنبه ۱۹ تیرماه _______________________ @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 سازمان ملی هوش مصنوعی افتتاح شد 🔹 با حضور سرپرست ریاست جمهوری و معاون علمی رئیس‌جمهور «سازمان ملی هوش مصنوعی» افتتاح شد. @labeik_ya_fatemata_zahra .