eitaa logo
صلّی‌اللّه‌علــیكِ‌یافاطــمه‌‌الزهــــرا
368 دنبال‌کننده
8هزار عکس
4هزار ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
• 🔴 انهدام باند شرکت هرمی در ملارد 🔹فرمانده انتظامی ملارد: در منزلی در ملارد ۱۰ نفر از اعضای يک شرکت کلاهبرداری هرمی را دستگير و تعدادی دفاتر آموزشی و چند عدد گوشی از آنان کشف شد. @labeik_ya_fatemata_zahra
• 🔴 ضربات مستقیم واحد ضد تروریسم وزارت اطلاعات به تروریست‌ها تا پایان روز ۱۵ تیر / کشف و خنثی سازی ۹ بمب آماده / هلاکت و بازداشت تعدادی از تروریست‌ها 🔻مردم موارد مشکوک در مراسم تاسوعا و عاشورا را به وزارت اطلاعات گزارش کنند... ▫️متن کامل بیانیه 👇 @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🛑 وزارت اطلاعات در بیانیه اعلام کرد: واحد ضدّتروریسم این وزارتخانه از اول خرداد تا ۱۵ تیر ۷۹ ضربه به تروریست ها در رویارویی مستقیم با آن ها داشته است 🔹این تروریست ها می خواستند در  استان های تهران، البرز، قزوین، خراسان رضوی، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر پس از  حادثه پرواز اردیبهشت رئیس جمهور شهید و همراهانش و همزمان با برگزاری دو دور انتخابات ریاست جمهوری اقدامات تروریستی انجام دهند.در رویارویی ها دهها نفر از عناصر تروریست و پشتیبانان آنها دستگیر، ۵۶۰ قبضه انواع سلاح جنگی، حدود ۴۲ هزار فشنگ جنگی و ۹ بمب آماده کشف و خنثی شده است. در این مجموعه عملیات ها، تعدادی از عناصر تروریست پیش از ورود به کشور و در نوار مرزهای شرقی در کمین گرفتار و به هلاکت رسیدندو برخی بازداشت شدند. 🔹وزارت اطلاعات اعلام کرد در این میان، گروهک های تجزیه طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق هم با نیت سوء استفاده از شرایط موجود میخواستند با ارسال یک محموله نظامی نیمه سنگین از طریق مرزهای شمال غرب کشور مرتکب اقداماتی تروریستی شوند اما در کمین گرفتار و پس از درگیری مسلحانه و تبادل آتش، کل محموله به صورت سالم در اختیار نیروهای وزارت اطلاعات قرار گرفت. 🔹 وزارت اطلاعات همچنین ۶ هسته عملیاتی متصلّ به منافقین هم مورد ضربه قرار گرفت و تمامی عناصر فعال در آن هسته ها بازداشت شدند. علاوه بر آن دو خانه ی تیمی و کارگاه های تولید پرتابگرهای دست ساز نیز کشف و ضبط گردید. طبق آنچه وزارت اطلاعات در بیانیه خود آورده  از مهم ترین دستاوردهای اخیر این وزارتخانه، دست یابی و انتقال یکی از عناصر اصلی طراح و هادی عملیات تروریستی کرمان به نام «عبدالله کویته» به داخل کشور بود. 🔹اطلاعات دریافتی از این تروریست در کشف بسیاری از توطئه های تکفیری ها، شناسایی دیگر عناصر اصلی و اماکن اختفای آن ها در منطقه، نقش بسزایی ایفا کرده و همچنان مورد بهره برداری است. 🚨 وزارت اطلاعات در پایان بیانیه خود از مردم خواست در آستانه عاشورای حسینی با حفظ هوشیاری کامل هرگونه تحرکّات مشکوک بویژه در مجالس و مناسبت های تاسوعا و عاشورا را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ گزارش فرمایند. 🇮🇷 @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹🔴 لحظاتی از مراسم عزاداری شب گذشته در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبرانقلاب @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 💢 بانک مرکزی بدون کد سماح هم می‌تواند ارز مسافرتی به زائران اربعین ارائه دهد 🔹رئیس‌کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه ستاد اربعین: ♦️آماده‌ایم از هفتم مردادماه ارز زیارتی در اختیار زائران عتبات عالیات قرار می‌گیرد. ♦️سال گذشته کد سماح برای دریافت ارز ضروری بود و مشکلاتی را برای زائران به وجود آورد. امسال بانک مرکزی آماده هست تا بدون ارائه کد سماح، ارز مسافرتی ارائه دهد. ♦️زوار اربعین که از سیستم بانکی کشور ارز دریافت کرده‌اند بعد از بازگشت می‌توانند ارز باقی‌مانده را به همان نرخ خرید به بانکها برگردانند. زوار ۵ سال به بالا می‌توانند تا سقف ۲۰۰هزار دینار به قیمت ارز مرکز مبادله دریافت کنند. ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 : پورمحمدی باید جوابگوی فسادهای زمان مسئولیتش باشد : 🔹اولین نامه را خود آقای روحانی در زمان دولت آقای خاتمی نوشت و گفت که این (کرسنت) مشکل دارد؛ شما سازمان بازرسی بودید جواب بدهید که چرا پیگیری نکردید؟ 🔹بله بنده با فساد مبارزه خواهم کرد و میدانم که امثال شما (پورمحمدی) صدایشان درخواهد آمد! @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔺این عکس سندی است که نشان می‌دهد حضور این زنها با این شمایل و تیپ‌های هنجار شکن سازماندهی شده است و حرکتی خودجوش نیست ۱۴۴۶ _________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 ترس زنگه از دادگاه 🔺زنگنه وزیر سابق نفت و نیرو: آقای جلیلی درست نیست با پیگیری‌های شما من سر پیری از این دادگاه به اون دادگاه برم خدا می‌بیند. ✍️ بله خدا می‌بیند باید برای دیدن خدا ارزش قائل بود و دست مفسد را رو کرد. نباید گذاشت به سادگی به مردم و اموال کشور برای سودای ریاست و قدرت، خیانت کند و بعد از آن برای مظلوم نمایی بیشتر کلیپ پر کند. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🚨افشاگری مالک شریعتی از اسناد فساد تیم زنگنه در پرونده کرسنت 📸 مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس در توییتر نوشت: رسیدگی قضایی به فساد پرونده ‎کرسنت سابقه قدیمی‌تری دارد 👇 1⃣ سال ۹۱ شعبه ۸۰ کیفری، پرونده کرسنت را بررسی و برخی متهمان از جمله اعضای هیات‌مدیره وقت شرکت نفت که امضاکننده قرارداد و الحاقیه ششم از طرف ‎زنگنه بودند را محکوم می‌کند که در تجدیدنظر و دیوان عالی هم تایید می‌شود. 2⃣ پس از ناتوانی ‎کرسنت در سپردن ضمانت بانکی، قرارداد در حال فسخ بود که ترقی‌جاه با دریافت رشوه ۱.۸ میلیون دلاری از ضیاءجعفر مدیرعامل شرکت کرسنت وارد شده و با پرداخت رشوه به منشی وزیر، جلسه ملاقاتی برای جعفر با ‎زنگنه هماهنگ می‌کند که پس از تکرار این جلسات، الحاقیه ششم با حذف منافع ایران امضا می‌شود! 3⃣ این رسیدگی‌های قضایی زمان دبیری ‎جلیلی در شعام، در حال تکمیل و پرونده شکایت بین‌المللی کرسنت در حال صدور رای به نفع ایران بود که سال ۹۲، روحانی رئیس جمهور و ‎زنگنه مجددا وزیر نفت شد، برخی متهمان گذشته را بازگرداند. لذا شرایط معکوس و ایران به پرداخت ۲.۴ میلیارد دلار جریمه محکوم شد. @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹💢 پزشکیان: وقتی با من جوری برخورد می کنند که انگار کسی شده ام از خودم می ترسم 🔹به پیر و پیغمبر من مث شما هستم؛ همون آدمم؛ هیچ اتفاقی نیفتاده! اگر راه درست را رفتم و به این حرفها پایبند بودم قبولم کنید؛ اگر نه، اندازم کنید! 🔹اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور میکنم کسی شده ام؛ این شما هستید که من را تبدیل به یک آدم غیرمتعارف می کنید! ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔺🏴 تصویری از یکی از دیوارنگاره‌های‌ میادین بغداد/ «سپاه یزید به میدان آمده؛ کربلایی دیگر در راه است» ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴☝️ آمار تفکیکی مرحله دوم انتخابات منتشر شد 📲 کانال اخبار 20:20 ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مداحی_آنلاین_داغ_جوان_حجت_الاسلام_عالی.mp3
2.43M
• 🏴 ویژه ♨️ داغ جوان 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام ═══•✧✿◾️✿✧•═══ ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
مداحی_آنلاین_بالا_بلند_بابا_محمود_کریمی.mp3
5.73M
•🏴 بالا بلند بابا گیسو کمند بابا... اگه تو بری تو این غریبی دل به کی ببنده بابا... 🔊 💔 🎤حاج 👌🏻 ═══•✧✿◾️✿✧•═══ ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra
45.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• 📹 | 🔺فیلم کامل روضه‌خوانی آقای حاج سیدمجید بنی‌فاطمه در دومین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره). ۱۴۰۳/۴/۲۳ 🏴 ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔺📷 امشب؛ قاب تصاویر شهید سلیمانی و شهید رئیسی در کنار رهبر انقلاب در مراسم عزاداری شب هشتم محرم و توسل به حضرت علی‌اکبر‌ علیه‌السلام. ۱۴۰۳/۴/۲۳ 🏴 ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• 📋 ✨ 🌹 : 🔹براى چشم مؤمن ، روا نيست كه ببيند خدا نافرمانى مى شود ، مگر آن كه هنوز چشمش را نبسته بر آن بیاشوبد. 📚 تنبیه الخواطر، ج ۲، ص۱۷۹. ━━═━⊰•❀🌷❀•⊱━═━━ ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 💚 🌙 💧ای آب بقاء اشک روانت عباس ⛺️ ای نور خدا در دل و جانت عباس ⛺️ يک چشم تو بر آب و يکی سوی حرم 💧قربان دو چشم نگرانت عباس 🖊 سید مجتبی شجاع ✋🏻 الســلام عــليك با أبا الــفضل العبــاس و رحـــمة الله وبــركاته الـــسَّلامُ عَلَيْك َأَيُّها العَبْدُ الصَّالِحُ المُطِيعُ للهِ وَلِـرَسُولِه ِوَلأميـر المُؤْمِنِين َوَالحـَسَنِ وَالحُــسَيْنِ صَلّى الله عَلَيْهِمْ وَسَلَّمَ، السَّلامُ عــَلَيْك َوَرَحْمَةُ الله وَبَرَكاتُهُ وَمَغْفِرَتُهُ وَرِضْوانُه ُوَعَلى رُوحِكَ وَبَدَنِك. 🏴 فرا رسیدن تاسوعای حسینی، روز بزرگداشت مقام حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام تسلیت باد ‌‌‌‌@labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا