eitaa logo
دانلود
هدایت شده از اشتباه.
اسم من حنانه است. "حنان" یکی از اسم های خداست. زمان پیامبر، توی "مسجد النبی" یه درختی وجود داشت. پیامبر همیشه تکیه میدادن به درخت و برای مردم خطبه میخوندن. یکی از بندگان خدا اومد پیش پیامبر گفت که "آقا، بذارید براتون یه منبر بسازم اونجا بشنید و برای مردم خطبه بخونید" و ساخت و فرداش به مسجد آوورد. منبر رو تکیه دادن به یکی از دیوار ها و پیامبر برای اینکه خطبه بخونن رفتن روی منبر. تا خواستن بخونن، یه صدای ناله ای توجه همه رو جلب کرد. یکم که دقت کردن دیدن اون درختی که پیامبر همیشه بهش تکیه میدادن داره ناله میزنه و گریه میکنه، برای چی؟ برای اینکه پیامبر از کنارش بلند شدن و تاون رو ترک کردن =))) در فراق پیامبر گریه میکرده =))))) پیامبر هم صدای ناله رو که میشنون، میرن پیش درخت بغلش میکنن (😭😭😭😭😭) و همونجا میشینن و خطبه رو میخونن. بعدا ها به اون درخت گفتن ستون و اسمش شد ستون حنانه. حنانه به معنی کسی که ناله میکنه. کسی که گریه میکنه.
چقدر قشنگ بود وای
خیلی جالب بود
هدایت شده از اشتباه.
بچها برای همه دعا کنین. منم دعا میخوام، ولی بقیه مهم ترن. برای اون جوونی که بابای عشقش نمیذاره به یارش برسه دعا کنین. برای اون بابایی که بچه‌اش میگن برامون پفک بخر ولی تو جیبش مگس پر نمیزنه دعا کنین. برای حل شدن مشکلات اون خفت گیری که باعث شده خفت گیر بشه دعا کنین. برای بی کار ها دعا کنین، برای کسایی که خودشون رو دوست ندارن دعا کنین. برای مریض هایی که درد لاعلاج دارن و قطع امید کردن هم دعا کنین. حتی برای اون معتادی که توی کمپه هم دعا کنین. برای بچهای طلاق دعا کنین، برای رفتگرها دعای مخصوص کنین. دعا کنین، این روزا بیشتر دعا کنید. برای همه دعا کنین، خسیس نباشین. دعا در حق بقیه زودتر میگیره.
هدایت شده از  ارغوان
‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ درود و مهر ִֶָ 𓏲࣪ . این پیام و یک پیام از اینجا رو بازنشر بدید، تا من وایب چنلتون رو با چند تا عکس توصیف‌ کنم و یک میکاپ عجیب تقدیمتون کنم. ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌‌‌ ✉️𓂃