لواشک ౨ৎ
منم عضو میشم فقط برای اینکه این ثمین را اذیت کنم فک نکنی طرف مظلوم من همیشه طرف ظالمم
محشره
ببین تو کلا همیشه مرز داری بابا
عادی شده
لواشک ౨ৎ
منم عضو میشم فقط برای اینکه این ثمین را اذیت کنم فک نکنی طرف مظلوم من همیشه طرف ظالمم
پس صلام گلدختر حمایطکننده از من👅👅👅👅
لواشک ౨ৎ
اینو بزار بیوت رو بنویس دُرا کورِ پرومکسه🤡
دورا بود اسمش؟
پس مینویسم "دورا کور پرومکسه پس دازایدورا رو برمیگزینم"
لواشک ౨ৎ
محشره ببین تو کلا همیشه مرز داری بابا عادی شده
به من چه از اذیت کردنت لذت ببرم
لواشک ౨ৎ
پس صلام گلدختر حمایطکننده از من👅👅👅👅
من حمایتت نمیکنم فقط با ثمین دشمنم
ولی خب باش