https://eitaa.com/layama/52195
چرا یاد اون نوشته داستایفسکی افتادم که میگفت آنها نمیدونم چند خط به من بد گفتند اما تنها ناراحتی من غلط های املایی شوند بود...(ببخشید دقیق یا و نیست😂💔)
اخه بیین هیت میده با غلط املایی
https://eitaa.com/layama/52222
همینطور که قبلاً عرض کردم ایشون در آینده نه چندان دور فنت میشه.
به خدا بهترینین بقیه ادا تون رو درمیارن