https://eitaa.com/layama/52195
چرا یاد اون نوشته داستایفسکی افتادم که میگفت آنها نمیدونم چند خط به من بد گفتند اما تنها ناراحتی من غلط های املایی شوند بود...(ببخشید دقیق یا و نیست😂💔)
اخه بیین هیت میده با غلط املایی
https://eitaa.com/layama/52222
همینطور که قبلاً عرض کردم ایشون در آینده نه چندان دور فنت میشه.
به خدا بهترینین بقیه ادا تون رو درمیارن
https://eitaa.com/forparnia/5153 درود نوشتتو تو چنلت خوندم بسیاار زیبا بود . لطفا پیویتو بزار ، منم نوشته مینویسم برات بفرستم 🎀
@parniama
میشه کمکم کنی؟
راستش من کلا کتابای فانتزی و جنایی و یکمم روانشناسی میخونم ولی دلم میخواد ژانر کلاسیک هم شروع کنم اما نمیدونم از چه کتابهایی شروع کنم میشه یه راهنمایی بکنی؟:)
شیطان تالستوی میتونه جالب باشه:)