https://eitaa.com/forparnia/5153 درود نوشتتو تو چنلت خوندم بسیاار زیبا بود . لطفا پیویتو بزار ، منم نوشته مینویسم برات بفرستم 🎀
@parniama
میشه کمکم کنی؟
راستش من کلا کتابای فانتزی و جنایی و یکمم روانشناسی میخونم ولی دلم میخواد ژانر کلاسیک هم شروع کنم اما نمیدونم از چه کتابهایی شروع کنم میشه یه راهنمایی بکنی؟:)
شیطان تالستوی میتونه جالب باشه:)
چرا یهورغیب میشی😭
من کلی پیام داده بودم سر شب و منتظر جوابت بودم
داشتم تلفنی حرف میزدم 😂