eitaa logo
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
62 دنبال‌کننده
276 عکس
99 ویدیو
3 فایل
| اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه: تو می‌روی و دل ز دست می‌رود مَرو که با تو هر چه هست، می‌رود ... https://harfeto.timefriend.net/17143122698412 لینک ناشناس👆🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
تو در آغوش سرو خویش و من‌ ، خالی‌ست آغوشم :)
برون ز خویش کجا میروی؟ جهان خالیست . . .
به بعضیام باید گفت : تو خورشید منی پس چرا به همه میتابی ؟! :)
یجا خوندم نوشته بود : بدی‌ـه بیش از حد دوست داشتن یه آدم اینه که وقتی حواسش بهت نیست حس میکنی کل دنیا ازت متنفره‌ ! آدما وقتی عاشق میشن ؛ تموم دنیاشون وجود ینفر میشه. با نادیده گرفتن کسی که دوستتون داره‌ ، دنیای آدما رو تاریک نکنین.
_ ‏یه‌جایی شاملو میگه: «من در بی‌حوصلگی‌هایم، با تو زندگی‌ها کرده‌ام» و چه شبایی که تو زندگیمون، حوصله هیچ‌ بنی‌بشری رو نداشتیم، ولی وسطِ همون بی‌حوصلگی، غرقِ فکر و خیالِ یه‌آدم‌ بودیم...
گیرم که مِهر او ز دلِ خود برون برَم این درد را چه چاره که در مغزِ جانِ ماست؟
*YOU ARE HERE*
کاش بفهمی دوست داشتنت ، خورشید نیست که دَمِ صبح طلوع کنه و غروب بره پی کارش ، حتی مثل ماه هم نیست که فقط شبامو درگیر خودش کنه ، تو دوست داشتنت واسه من مثل آسمونه همیشه سر جاش هست ، حتی اگه یه وقتایی تاریک باشه و یه وقتایی آبی روشن ،حتی اگه از چشمام بارون بیاد و قلبم از سردی تو یخ بزنه .
تو فیلم The walking dead یه جمله‌ای بود که می‌گفت: «شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!» و چقدر راست میگفت! دوست داشتن‌های عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)
تو بوی رنگی تو بوی چوبی تو بوی کتابی تو ترکیب قشنگ خاک و بارونی تو مثل یه آسمون آبی با ابرای تیکه تیکه شده ای تو به اندازه نوازش انگشت رو کلیدای پیانو قشنگی به اندازه اهنگ مورد علاقم بهم ارامش میدی تو مثل هر چی حس خوب تو این زندگی. تو همه قشنگی های زندگی واسه منی. - ناشناس