eitaa logo
راه روشن ۱۱۴
1.1هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.5هزار ویدیو
9 فایل
هدف: بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی سیاسی سبک ارائه: پست‌های کوتاه و گویا
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️‌ ️پزشکیان به مکرون: حملۀ احتمالی صهیونیست‌ها به لبنان تبعات سنگینی برای رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت 🔹‌پزشکیان در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور فرانسه ضمن ابراز نگرانی شدید از تشدید تنش‌ها در مرزهای جنوبی لبنان با رژیم صهیونیستی،‌ نسبت به تبعات و نتایج هرگونه تجاوز به لبنان هشدار داد و گفت: رژیم صهیونیستی در صورت حمله به لبنان اشتباهی بزرگ مرتکب خواهد شد که تبعات سنگینی برایشان به همراه خواهد داشت.
🌎🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 آخرین خبرها از تحولات منطقه 🍃🌹🍃 1⃣ اردوغان اسرائیل را به حمله نظامی تهدید کرد 🔸اردوغان: ما باید بسیار قوی باشیم تا اسرائیل نتواند این کارها را با فلسطین انجام دهد. 2⃣ هشدار آمریکا به اسرائیل: حمله به بیروت خط قرمز حزب‌الله است 🔹آکسیوس: یک مقام آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن به تل آویو هشدار داده اگر به بیروت حمله کند شرایط احتمالا از کنترل خارج خواهد شد. 3⃣ هشدار حزب‌الله عراق نسبت به هرگونه ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی علیه محور مقاومت 🔸سخنگوی نظامی حزب‌الله عراق: اگر رژیم‌صهیونیستی بخواهد سقف عملیات خود را در یکی از طرف‌های محور مقاومت افزایش دهد، قوانین جدید درگیری نه به نفع آنها خواهد بود و نه حامی شرورش آمریکا. 4⃣ جنگ لفظی شدید میان مقامات ترکیه و رژیم صهیونیستی 🔸وزیر خارجه اسرائیل در پاسخ به تهدید نظامی رئیس‌جمهور ترکیه علیه این رژیم، اردوغان را به صدام تشبیه کرد. 🔹وزارت خارجه ترکیه هم در پاسخ تاکید کرد: همانطور که پایان نسل‌کشی هیتلر رسید پایان نسل‌کشی نتانیاهو نیز سرانجام می‌رسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ببینید که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، چگونه در کمتر از سه دقیقه همه معیارهای لازم در معرفی و انتخاب وزیران را برای رئیس جمهور و مجلس محترم تبیین می‌کند. 🔻مهمترین وظیفه واجب رئیس جمهور محترم و مجلس شورای اسلامی عمل به این توصیه‌های حکیمانه و پیش‌برنده است. هر گونه تخطی از آنها، یقیناً خسران دنیوی و عقاب اخروی را به دنبال خواهد داشت.
🔴مراقبت از نقشه دشمن ❇️حال که انتخابات ریاست جمهوری برگزار و رئیس جمهور نهم شروع به کار کرده است همگان باید مراقب نقشه‌های دشمن بود شگردهای دشمن در مواجهه با انقلاب و نظام اسلامی عبارت است از: ✅تفرقه افکنی از طریق مطالب دروغ و شایعه در شبکه‌های اجتماعی ✅تهاجم به مسائل فرهنگی با حساسیت بالا از سوی مردم مانند حجاب و... ✅تلاش برای نفوذ در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر ✅تسخیر اذهان و قلوب نیروهای ارزشی وجوانان ☸با مراقبت و توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب می‌توان نقشه دشمن را ناکام گذاشت ✍غلامرضایی
🔰خط و نشان اردوغان علیه تل آویو تا چه حد جدی است؟/ ۳ پیشنهاد به رئیس جمهور ترکیه 🔹اردوغان به رژیم صهیونیستی گفته است: «همانطور که وارد قره باغ و لیبی شدیم ممکن است وارد فلسطین شویم». اگر دولت آنکارا واقعا قصد دارد دست رژیم صهیونیستی را در منطقه قطع کند و به فریاد مردم غزه برسد نیاز نیست حتما وارد سرزمین های اشغالی شود. به‌جای آن کافیست این ۳ اقدام پیشنهادی را پیگیری کند: 🔹۱. پایگاه کورجیک و انجیرلیک که در ظاهر محل فعالیت نظامی ناتو است اما در واقعیت تبدیل به پایگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شده است را تعطیل کند. 🔹۲. در حالیکه صادرات نفت آذربایجان به اسرائیل همچنان از مسیر ترکیه (بندر جیهان) ادامه دارد، شایسته است در دومین اقدام عملی ترکیه مانع از این صادرات شود. 🔹۳. شنیده ها حاکیست صادرات ترکیه به سرزمین های اشغالی از طریق کشورهای ثالث همچنان ادامه دارد. این چنین تجارت تفاوت خاصی با تجارت مستقیم ندارد و بهتر است در سومین اقدام عملی، آنکارا گامهای لازم جهت قطع تجارت مستقیم و غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی را بردارد.
🔴 روحانی خزانه را با منفی ۵۳ هزار میلیارد تومان به رئیسی تحویل داد سید یاسر جبرائیلی: 🔹پس از پیروزی شهید رئیسی، بررسی بخش‌هایی از وضعیت اقتصادی که دولت جدید تحویل می‌گرفت، به حقیر سپرده شد. از جمله گزارش‌هایی که دریافت کردیم، اسناد خزانه بود. 🔻این، تصویر سند رسمی خزانه است. شهید رئیسی خزانه را با موجودی منفی ۵۳ هزار میلیارد تومان تحویل گرفت.
🔴پیروز انتخابات آمریکا ❇️قبل از حوادث غزه و جنایات بیشتر صهیونیست‌ها هر نامزد آمریکایی که می‌توانست نظر صهیونیست‌ها را جلب کند وآراء لابی‌های بزرگ صهیونیستی مانند آیپک را با خود همراه کند پیروز انتخابات بود ❇️منتها در انتخابات پیش رو افکار عمومی مسلمان‌ها و اعراب و حامیان فلسطین در آمریکا بسیار حائز اهمیت است نامزدی که نتواند این آراء را به سوی خود جلب کند شکست خورده است ❇️نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا پیروز است که بتواند هم نظر صهیونیست‌ها را جلب کند و به آنها امتیاز و قول حمایت بدهد و از طرفی بتواند آراء مسلمانان ،اعراب و حامیان فلسطین ،دانشجویان معترض را هم به سوی خود جلب نمایند تا حدودی صحنه مبارزات انتخاباتی قبل ازکناره‌گیری بایدن تغییر کرده است و مناظرات آتی صحنه را شفاف‌تر خواهد کرد و از زمان حضور کامالا هریس اوضاع ترامپ تا حدودی آشفته شده است ✍غلامرضایی
☑️ میقاتی: باید در برابر اسرائیل بازدارندگی ایجاد کنیم 🔸نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت گفت که جامعه بین‌الملل باید این رژیم را مجبور کند که تجاوزات و تهدیداتش را متوقف کند. 🔸میقاتی در عین حال گفت که «این حق را برای خود محفوظ می‌دانیم که هر اقدامی انجام دهیم تا بتوانیم در برابر اسرائیل بازدارندگی ایجاد کنیم».
🔴واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹ارتکاب این حمله توسط رژیم صهیونیستی نقض آشکار حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و نقض فاحش قوانین و مقررات بين‌المللی و منشور ملل متحد است. 🔹اقدام جنایت‌آمیز باند جنایتکار صهیونیستی در منطقه ضاحیه بیروت، قطعا نمی‌تواند فرزندان غیور ملت لبنان را از ادامه مسیر شرافتمندانه حمایت از مظلومان فلسطینی و ایستادگی در مقابل خوی تجاوزگری رژیم آپارتاید اسرائیل باز دارد.
🔴 فوری/اسماعیل هنیه در ایران به شهادت رسید 🔹روابط عمومی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون؛ با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهۀ مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ مقاومت اسلامیِ حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظینش به شهادت رسیدند. 🔹علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
💔اسماعیل هنیه به فرزندان شهید خودش ملحق شد
🏴 شهادت چهارمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام سجاد (ع) بر شیعیان و ارادتمندان حضرتش تسلیت باد🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
🔴تاوان سنگین ❇️ ترور شهید دکتر هنیه در ایران به منزله تجاوز وحمله به خاک کشورمان محسوب می‌شود و بلاشک جمهوری اسلامی مقتدرانه از حق خود در انتقام استفاده خواهد کرد ✅باند ترور و جنایتکار صهیونیستی خیلی وحشی و خون آشام شده وباید به صورت گسترده تاوان گستاخی راپرداخت نماید آمریکا نیز باید ادب گرددچون این اقدام بدون کمک آمریکا امکان‌پذیر نبود و از طرفی بعد از اقدامات جنایتکارانه و حمایت از رژیم غاصب پیام می‌فرستد که آرام و خویشتن‌دار باشید انشاالله جواب این پیام را نیروهای مسلح ایران به صورت عملی خواهند داد ❇️مقاومت انتقام شهید جواد شکری در ضاحیه لبنان و شهادت دکتر هنیه در تهران و انتقام حمله به حدیده و شهدای آن و انتقام شهدای حشد شعبی در عراق و انتقام تمام شهدای فلسطین و غزه و همه شهدای مقاومت منطقه را به صورت گسترده و قاطع خواهد گرفت ✍غلامرضایی
🔴 حزب الله خطاب به میانجی های فرانسوی: 🔹«ما زمانی برای کاهش تشدید نداریم و آنچه نیاز داریم چیزی است که در ساعات آینده فاش خواهد شد. پاسخ ما از لحظه حذف در ضاحیه مشمول هیچ قاعده ای نیست.»
🔴مذاکره بی‌اثر ❇️بعد از شهادت مجاهد برجسته غزه و رهبر حماس در فلسطین مذاکره برای هر توافق هیچ جایگاهی ندارد یک طرف هر جنایتی می‌خواهد می‌کند رهبر جبهه مقاومت فلسطین را ترور می‌کنند و بلافاصله آمریکا خط مذاکره و میانجی‌گری رادنبال می کند اصلاً عقلانی نیست چون این‌ها فقط زبان زور را می‌فهمند و بس ✍غلامرضایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باسلام ایا خاتمی و روحانی با همه وزرایشان که در ستاد پزشکیان جمع شده اند ، میتوانند پاسخ این چند سوال دکتر سید صولت مرتضوی را منطقی و بدون جیغ و داد بدهند ؟؟ در اینجاست که یا زیر میز می زنند و یا متواری میشوند ؟؟ ☸بازنشر دهید اینها بخشی ازواقعیات دولت بی تدبیر وامید است.
🔴پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب ❇️در پی ترور ناجوانمردانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر مقاومت فلسطین در تهران رهبر معظم انقلاب پیامی صادر که به نکات برجسته آن اشاره می‌شود ✅رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطین ✅مهمان عزیز ما ✅ فراهم نمودن زمینه مجازات سخت توسط رژیم صهیونیستی برای خود ✅ آمادگی شهادت رهبرحماس از سال‌ها مبارزه شرافتمندانه ✅خونخواهی او در حادثه تلخ در حریم جمهوری اسلامی وظیفه ماست ❇️با توجه به نکات فوق ✅انتقام و مجازات سخت، قطعی است ✅در این مجازات گروه‌های مقاومت منطقه بخشی از انتقام گیرندگان هستند ✅انتقام باید وسیع ،گسترده و فلج کننده ماشین جنگی صهیونیستها باشد ✅انتقام،خواست رهبری ،ملت ایران، امت اسلامی و جبهه مقاومت است ☸شنیده شده بعضی گفتند الان وقت انتقام نیست این موضع یا از روی ترس وجهالت یا حماقت یا خیانت است ☸انتقام به موقع، التیام بخش قلب جریحه‌دار امت اسلامی است "منتظر می‌مانیم" ✍غلامرضایی
🔺انتقام خون مهمان وعده قطعی ماست 🔺تصویری از تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 قیام خوانخواهی تهرانی ها را ببینید تصاویر هوایی از حماسه باشکوه خونخواهی تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه توسط مردم انقلابی تهران ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محمد الضیف «حفظه‌الله» 🔹سید حسن نصرالله در بخشی از سخنرانی امروز خود با اشاره به تلاش دشمن برای ترور فرمانده ضیف، پس از بردن نام وی عبارت «حفظه‌الله» را به کار برد که به نظر می‌رسد اشاره‌ به ناکام بودن ترور وی از زبان دبیرکل حزب‌الله است.
اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً سلامتی،خشنودی،فرج امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) "۱۴صلوات" 🍀سلامتی وطول عمرباعزت رهبرحکیم وفرزانه انقلاب ، هدیه به روح حضرت امام(ره) وشهدای عزیز وگرانقدر انقلاب ونظام اسلامی و "۵ صلوات" شادی روح همه شهدای جبهه مقاومت،شهدای آزادی قدس،شهدای مظلوم غزه مقاوم،شهیداسماعیل هنیه مجاهدخستگی ناپذیروبرجسته فلسطین وهمراهش "۵صلوات" 🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 این کلیپ خیلی جالبه نگاه کنید ... هرکاری حکمتی دارد 🌹 شادی روح همه شهداء فاتحه مع الصلوات