سلام من ریوشی برا بار هزارم (به زور) برگشتم،اصن به اسم چنل دقت نکنید ایده ای براش نداشتم خلاصه.
ارتیست درست حسابی نیستم ولی امیدوارم از کارام خوشتون بیایه
آها و یه نکته دیگه اینکه من تمام کارام فعلا در حد تمرینه پس اگه مشکل دیدید به خوبی خودتون ببخشید🥀