یه اصل بدم ؟ 🍋🦦
• من اسمام مشهد زندگی میکنم ✨🕌
ده نودیم ، رنگ مورد علاقم سبز و آبیه 🌀😭
و یکم مودی ام . و همچنین عاشق گوربا هستم 🐈⬛️ .
و نمدونم چرا اسم
چنل رو گذاشتم لیمو 🤣🍋. . .
همین . . .
هدایت شده از 反芻 🏴
سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉
خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم فور میزنید چنلتون .. و توی < 𖡻反芻⋆ > اینجا عضو میشید ، و تگ چنل / آیدیتون رو به صندوق مون < صندوقچهه > میفرستین࿔
★حالا من چیکار میکنم ?¿
با توجه به وایبی که از خودتون یا چنلتون میگیرم ↩ یه عکس از یه شخصیت پونی کوچولو + لیریک آهنگ + شخصیتش بهتون تقدیم میکنم𖡻⋆
ایگ نشه پلیززر𐰑
ظرفیت محدود!
تا وقتی که تقدیمی رو تقدیمتون نکردم بنر + پستی که فور زدید رو پاک نکنید:)