eitaa logo
* انتشاراتِ‌لیمو ִֶָ☾.
431 دنبال‌کننده
743 عکس
423 ویدیو
1 فایل
بخشِ‌خصوصی 🚶🏻‍♀️ یه گریفیندوری ِخسته / محب‌علی / خوره‌کتاب آشوب جهان و جنگ دنیا به کنار .. بحران ندیدن تو را من چه کنم :))‌ ؟ 𐙚 ناشناس | https://abzarek.ir/service-p/msg/4319412 حلال‌کنین🌟!
مشاهده در ایتا
دانلود
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*به‌چیزای‌خوب‌فکر‌کن💆🏻‍♀.. ۱۶بهمن۰۴ 📍شهرفرهنگ‌وهنر
* انتشاراتِ‌لیمو ִֶָ☾.
روز پنجم:✨ سفر دور دنیا😂لطفااا😭 نجف و کربلا در صدر جدول:) زیر دریا،یه موزه ی خفن،یه گالری نقاشی خفن
روز ششم:✨ با نام و یاد خدا توده‌ای از احساسات هستم😂گاهی اشکم دم مشکمه. هر اتفاق دردناکی بیفته حتی اگه مربوط به کسی باشه که اصلاً هیچ ربطی هم به من نداره من احساساتی میشم ناخودآگاه گریم می‌گیره.... آدم اجتماعی هستم و سعی می‌کنم با همه ارتباط خوبی داشته باشم. سعی می‌کنم از همه ی لحظات زندگیم استفاده درستی بکنم اما خب آدمیزاده دیگه؛ خیلی موقع‌ها از دستش در میره.... عاشق مولا امیرالمؤمنین هستم🫀 گاهی زود عصبانی میشم که چند سال زیادی هست که دارم سعی می‌کنم این اخلاق بدم رو از بین ببرم👍توده‌ای از عذاب وجدان در هر مسئله کوچیکی و خیلی اوقات سر خیلی از مسائل حس می‌کنم که مقصر منم. اصلاً از ناراحت کردن دیگران خوشحال نمی‌شم و اگر ناخواسته روزی این اتفاق بیفته تا از دل طرف در نیارم حال خودمم هی بدتر و بدتر و بدتر میشه. علاقه زیااادی دارم به ریاضی😁 وقتی به یه جواب معادله می‌رسم یا یه مسئله ریاضی ای رو حل میکنم،حس قدرت بهم میده:) از بچگی کلی کلاس نقاشی می‌رفتم.نقاشیم خیلی دوست دارم اما نه اینکه بخوام به عنوان یه حرفه‌ای اصلی و حرفه‌ای ادامش بدم بیشتر به عنوان یه سرگرمی بهش نگاه می‌کنم که وقتی هم داره انجامش میدم واقعاً آرومم می‌کنه✨ عاشق دنیای تکنولوژی هستم و به کار با سیستم خیلی علاقه دارم و یکی از رشته‌های مد نظرم در آینده رشته کامپیوتر هست 😌 گاهی چشمم رو رو خودم می‌بندم و این بعدا اذیتم می‌کنه.... خیلی اوقات نمی‌تونم حرفی که توی دلم هستو بزنم و این، هم من و هم طرف مقابلم رو اذیت می‌کنه همیشه نگران اینم که کسی از دستم ناراحت نباشه چون اگه اینجوری باشه تا مدت‌ها حال درونی خودم بده عاشق فیلم دیدن،غذا خوردن ،آشپزی کردن، خرید کردن مخصوصاً لباس و کفش😂 و وقت گذروندن با آدمای مورد علاقم هستم؛ اعم از خانواده و دوستای صمیمی🌱 کتاب خوندن هم دوست دارم و اگه یه کتابی واقعاً منو به خودش جذب کنه یکی دو روزه می‌تونم تمومش کنم اما خیلی کم پیش میاد که این اتفاق بیفته😂 و راستش نمی‌تونم بگم خیلی آدم کتابخونی هستم😅 درسم برام اهمیت داره🙃 و به گفته ی دیگران با پشتکار،تلاشگر،مسئولیت پذیر و آدم همراه و همدلی هستم ولی فععععک نکنممم😂 از از چیزهای زیادی هم می‌ترسم که بهتره راجع بهشون چیزی نگم...
* انتشاراتِ‌لیمو ִֶָ☾.
روز ششم:✨ با نام و یاد خدا توده‌ای از احساسات هستم😂گاهی اشکم دم مشکمه. هر اتفاق دردناکی بیفته حتی اگ
البته شاید همه ی اینا دوروز دیگه تغییر کنه[ دیگه نوجوونه و پستی و بلندی های شخصیتی....] ولی خب😂👍
* انتشاراتِ‌لیمو ִֶָ☾.
روز پنجم ⭐️: نجف ، جاهای زیارتی ، خونه‌آنشرلی، قلعه هاگوارتز ، به قول ریحانه جاهای خفنن
روز ششم⭐️: بیسمی‌الله احساساتی بودنم صدر جدوله . واقعا واقعا به طرز عجیبی احساساتیم . یک عدد نی‌نی درون دارم که بشدت فعاله . اره دیگه بقیشم اینه برین بخونین https://eitaa.com/92551213/4
واضحه عاشق اکانت زهرا شدم یا نه🧃؟
* انتشاراتِ‌لیمو ִֶָ☾.
روز ششم:✨ با نام و یاد خدا توده‌ای از احساسات هستم😂گاهی اشکم دم مشکمه. هر اتفاق دردناکی بیفته حتی اگ
روز هفتم:✨ راستش خیلی آهنگ گوش نمیدم اما اگه بخوام گوش بدم هم آهنگایی از جناب علیرضا قربانی یا عرفان طهماسبی البته کم پیش میاد ولی خب👍😂 بیشتر با اهنگ بیکلام عشق می‌کنم😭 موقع درس،کار،ورزش و...✨