سلام خواستم بگم واسه خانوم مولر میمیرم و در آینده یکی شبیه اون میشم .
*با این تفاوت که من شوهرم قطعا نازی نمیشه
* انتشاراتِلیمو ִֶָ☾.
_
بعد از ماه ها ، یه کتابو تو سه روز تونستم تموم کنم .
نمیدونم از چیش بگم . از اینکه ویلیام چیزی جز
یه پسر دوازده ساله نبود . از اینکه ادموند با تموم
مسخره بازی هاش داشت تلاش میکرد برادر خوبی
واسه ی برادر بزرگتر و خواهر کوچیکترش باشه . از
آنای نه ساله که با اون سنش مجبور بود حتی برای
مدت کمی هم که شده واسه ی اون سه تا بچه
مادری کنه . از خانوم مولر که هیچی تقصیر نبود
و اون ظالم به حساب میومد و در آخر ...
باورم نمیشد با کتابی هم بخندم هم گریه کنم همزمان
*ملیکا واقعا مرسی نجاتم دادی😭
هدایت شده از سیدِ خیرالامور | سیدنا
پ ن : تعداد دخترایی که با #دوباره_بزن سیدنا
چالش گرفتن از جمعیت مونیخ بیشتره 😂
#سیرک_مونیخ
- خیلی خوب بود 😂🤦🏻♂️
« ببینید و رسانه باشید ! »
🔻عضویت در کانال #سیدنا 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/2595225693Cb759e2481e
شاید اون چیزی که هرگز حتی خیال نمیکردی که برات اتفاق بیفته، برات درستترین باشه و بشه و اتفاق بیفته.