واقعیتش ،
هرچقدر بیشتر میگذره بیشتر از خودم میپرسم چرا ؟!
چرا من ؟ چرا اینجا ؟ چرا این حرف ؟
چرا این واکنش ؟ چرا این اتفاق ؟ چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟
22.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تنها انیمه ای که دوبله باید دید🙏🏼
ماکه تاحالا باهاشون سعادت هم صحبتی نداشتیم (رضایی شاید داشته باشیم.)
ولی ازشون زیاد شنیدیم