سوالم همیشه از خودم این بوده :
من ،
چرا همیشه خوشحالی بقیه واست شیرین تر از شادی خودته؟
دراین شب ها و روزها ، در میان این هیاهوی پر از دود و خاک ، قدم میزنم در کوچه ها و خیابان های شهر. خانه ها ویران شده. خاک و دود گلو را میسوزاند و این بار، اصفهانم از قبل خسته تر است (:
#لیلینوشت
بچا بجون خودم هیچی نشده محتوا کم اوردم از چنل تلگرامم هی میذارم اینجا🤣🙏🏼
* انتشاراتِلیمو ִֶָ☾.
سلام سریال جدید🙏🏼
حواسم هست شکارچیان نمی بینیا🦒