سوالم همیشه از خودم این بوده :
من ،
چرا همیشه خوشحالی بقیه واست شیرین تر از شادی خودته؟
دراین شب ها و روزها ، در میان این هیاهوی پر از دود و خاک ، قدم میزنم در کوچه ها و خیابان های شهر. خانه ها ویران شده. خاک و دود گلو را میسوزاند و این بار، اصفهانم از قبل خسته تر است (:
#لیلینوشت
بچا بجون خودم هیچی نشده محتوا کم اوردم از چنل تلگرامم هی میذارم اینجا🤣🙏🏼
* انتشاراتِلیمو ִֶָ☾.
سلام سریال جدید🙏🏼
حواسم هست شکارچیان نمی بینیا🦒
هدایت شده از 𝑨𝒓𝒕𝒊𝒗𝒆𝒓𝒔𝒆
🌊 ✉️
یه شعر بخون
به یادم آر
گرچه دور ز تو اینبار به یادم آر
فرسخ ها هم باید بینمان ترانه جاریست
ز من شنو دانم شب طولانیست
به یادم آر
گرچه دورم ز تو اینبار به یادم آر
سوز دل این گیتار
بدان همراهت هستم
با یادت سرمستم
هم اکنون در خاطرمی
در یــادمــی....