5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرکسی اینو نمیفهمه
*حاوی اسپویل
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
هیچوقت نفهمیدم چرا زشته مهمونارو بشمریم؟
چایی میخوام بریزم دیگه خب وا.
هدایت شده از Mαɳɠαƚαミ
اگه من شهید شدم به هیچ عنوان چنلمو به عنوان چنل شهید پخش نکنیدا🤣🤣
اگه گفتن شهیده به دوستش میگفته الهی دونه ی برنج شیک شی بگین حقش بوده خب💆🏻♀
اگه همگفتن قربون صدقه کلاو و سینت و شن و گیلبرت میرفت بگین خب شخصیت کتابه وا💆🏻♀