هدایت شده از Mαɳɠαƚαミ
اگه من شهید شدم به هیچ عنوان چنلمو به عنوان چنل شهید پخش نکنیدا🤣🤣
اگه گفتن شهیده به دوستش میگفته الهی دونه ی برنج شیک شی بگین حقش بوده خب💆🏻♀
اگه همگفتن قربون صدقه کلاو و سینت و شن و گیلبرت میرفت بگین خب شخصیت کتابه وا💆🏻♀
* انتشاراتِلیمو ִֶָ☾.
یا بگن فن نجم بود_ یا اعوذبالله
هرچی بهم نسبت بدن
اینو نگننن
* انتشاراتِلیمو ִֶָ☾.
یا بگن فن نجم بود_ یا اعوذبالله
اون دیگه حرفی ندارم الفاتحه🙏🏻.
* انتشاراتِلیمو ִֶָ☾.
اون دیگه حرفی ندارم الفاتحه🙏🏻.
نجم ازم فیلم داره نه یا بسمالله
ولی اگه شهید شدم خواستین دعاتون مستجاب شه سر مزارم شیرکاکائو بدین 🙏🏼