یجوری همه پیگیر فوتبالن که دارم خجالت میکشم از اینکه پشتمو کردم به تلویزیون و دارم کد میزنم و عین خیالمم نی:) 🦦.
╰┈➤ @line_frame
خطوفریم.|US|.
بس کن رباب ، سر به سر غم گذاشتی اصلا خیال کن علی اصغر نداشتی ... ( : 💔💔
بس کن رباب ، حرمله بیدار میشود ؛
سهمت دوباره خنده انظار میشود
خطوفریم.|US|.
بس کن رباب ، حرمله بیدار میشود ؛ سهمت دوباره خنده انظار میشود
بس کن ز گریه ، حال تو بهتر نمیشود ،
این گریه ها برای تو اصغر نمیشود!🖤
اکبر یا اصغر بودنتان فرقی نداشت
مهم علی بودنتان بود ؛
که اینگونه داغتان بر دل حسین نشست!🖤.
999.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه خوب شد که نبودی لیلا...کدام جان میتوانست در مقابل این مناسبات #عاشقانه دوام بیاورد ؟ . . .💔