eitaa logo
گوشه‌گیر
99 دنبال‌کننده
96 عکس
68 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
🚫 همه چیز با رهبری هماهنگ است برخی اوقات گفته می‌شود که جزئیات این مذاکرات، زیر نظر رهبری است؛ در حالیکه این سخن دقیق نیست. من نسبت به مذاکرات بی‌تفاوت نیستم اما تا بحال در جزئیات مذاکرات دخالت نکرده‌ام و از این پس هم دخالت نخواهم کرد. من مسائل کلان، خطوط اصلی، چارچوب‌ها و خط قرمزها را عمدتاً به رئیس جمهور و در برخی موارد محدود به وزیر امور خارجه گفته‌ام؛ اما جزئیات در اختیار آن‌ها است... - ٢٠ فروردین ١٣٩۴ یکی از دوستان گفتند تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب بله، امّا شما که چشم دارید، ماشاءالله هوش دارید، همه چیز را می‌فهمید! آن نامه‌ای را که من نوشتم نگاه کنید، ببینید تصویب چه جوری است؛ شرایطی ذکر شده که در این صورت این [توافق] تصویب می‌شود. البتّه اگر چنانچه این شرایط و این خصوصیّات اجرا نشد، اِعمال نشد، وظیفه‌ی رهبری این نیست که بیاید وسط و بگوید برجام نباید اجرا بشود. [البتّه] خود این، یک مقوله‌ای است که وظیفه‌ی رهبری در این جور مواقع اجرائی چیست. عقیده‌ی ‌ما این است که در زمینه‌های اجرائی، رهبری نباید وارد میدان بشود و یک کاری را اجرا کند یا جلوی اجرای یک کاری را بگیرد، مگر آنجایی که به حرکت کلّی انقلاب ارتباط پیدا میکند؛ آنجا چرا، وارد میشویم، امّا در موارد دیگر نه. بنابراین نه، برجام را به آن صورتی که عمل شد و محقّق شد، بنده خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به خود مسئولینِ این کار -به آقای رئیس‌جمهور، به وزیر محترم خارجه، به دیگران- همین را گفته‌ایم و موارد زیادی را به آنها تذکّر داده‌ایم. - ١ خرداد ١٣٩٨
سیاست عذابم میدهد و من مازوخیسم دارم.
پیام_رهبر_انقلاب_اسلامی_به_مناسبت_برگزاری_حج.pdf
حجم: 425.3K
📖 متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری حج | ۵ خرداد ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
دشمن از مهلت آتش‌بس استفاده میکنه واسه پیداکردن راه‌دررو برای امتیازاتی که ممکنه مجبور بشه تو مذاکره به ما بده
اگه دنیا به کامم بود الان شاید حرم بودم 💔
التماس دعا
عرفه سلام ما رو به ارباب برسون قربونت برم 🖤
هدایت شده از علیرضا زادبر
مردم مبعوث شده گلایه دارند تا ساعت ۱:۳۰ میدان بودم‌‌. معمولا بعد از پایان مراسمات که صدای باندها قطع میشود به یکی از میدان ها می روم برای گفتگو با مردم. مردم ناراحت، تا حدی دلزده و اعلان بی خبری می کنند. هر شب بر میزان و شدت آن افزوده میشود. به نظرم ناراحتی مردم دو دلیل و منشا دارد: ۱. کسانی که منظم باید با مردم حرف بزنند اما سخن نمی گویند یا دیر موضع گیری می‌کنند![حتی محدودیت ها را درست به مردم توضیح نداده ایم.] ۲. کسانیکه با طرز حرف زدنشان مردم را نسبت به همه چیز بدبین و مشکوک می‌کنند! در واقع با دو گروه روبرو هستیم. گروهی که باید مدام سخن بگوید و نمی گوید! گروه دوم که باید کمتر سخن اختلاف افکن طرح کند اما ادامه میدهند‌. مردم اعتماد دارند اما احساس دلزدگی و دور بودن از مسائل دارند. میشود تدبیر نمود. @Politicalhistory
امروز که واسه شما عیده واسه ببعی‌ها عزاست زندگی همینه
اگه سلامت روان‌تون رو دوست دارید تا پایان امروز از گروه‌های فامیلی دوری کنید 🙏🏻
بیایید میخوام یچی بهتون بگم