eitaa logo
گوشه‌گیر
100 دنبال‌کننده
96 عکس
66 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
1702436608_-1416548276.pdf
حجم: 282.8K
🔻«ناسیونالیسم آغلی» در برابر «ایران‌گرایی تمدنی» 🔹️یادداشت وحید جلیلی درباره فرار به جلوی غرب‌گرایان از پاسخگویی به ملتِ «بیدارتر»
قلب‌مان عزادار نیست که می‌خندیم و می‌خندانیم.
خدا کند که کسی تیر این‌چنین نخورَد بدون دست به یک لشکر لعین نخورد سه شعبه تا که رها شد نشستم و گفتم خدا کند که به آن چشم نازنین نخورد بدون دست، کسی که تنش پُر از تیر است خدا کند ز بلندی فقط زمین نخورد آه عباسم
کاش ما هم مثل عباس بشیم تکیه‌گاه امام‌مون
ای دل تو چه می‌کنی؟ می‌مانی یا می‌روی؟ داد از آن اختیار که تو را از حسین جدا کند.
طَلَعَ البَدرُ عَلَینا...
خدا میدونه چقدر منتظر دیدن این لحظه بودیم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
چقد به حاج محمود حسودیم میشه
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم یکصدا همخوانی می‌کنند: "در روح و جان من می‌مانی ای وطن" آقا دست روی صورتش گرفته و آرام اشک می‌ریزد؛ چقدر این صحنه "جمهوری اسلامی ایران" است... @mortezaeirad_ir
هدایت شده از محسن قنبریان
درست تر حاضر شدن بود؛ که امیر سلحشوران انجام داد! • مدتی است عادت کرده ایم برای هرچه واقع میشود، فلسفه ببافیم و نامش را هم روایت گذاشته ایم! فضا هم طوری میشود که خلاف آن گفتن، اختلاف بی ثمر می سازد! • برای تهدید شدن قبلی رهبر انقلاب هم نوشتم درست تر، حاضر شدن است. ایشان پیشتر و بیشتر از همه ما همان درست تر را فهمید و انجام داد و رقم خورد! • نیامدن حضرت آقا در همه جلسات روضه، غیر از استهزاء (البته بی جای) دشمنان، استمرار حاضر نشدن را اقتضاء می کرد؛ مثل سالهای پایانی عمر سید مقاومت! چون همان دلیلی که حفاظت/ مخفیگاه/ کمینگاه/ و...(!) را توجیه می کرد استمرار را هم اقتضاء می کرد؛ حکم الامثال فیما یجوز و فیما لایجوز واحد! تازه احتمالا دشمن تهدید و ارعابش را بیشتر هم میکرد! • قیاس ایشان با شهید نصرالله مع الفارق بود! رهبر یک گروه در یک کشور بی دفاع به حکم عقل و شرع باید با ویدئو کنفرانس با یارانش سخن بگوید؛ اما کشوری قوی که در آفند و پدافند ادعا دارد حکم دیگری دارد! وظیفه دارد با پدافند و حفاظت برتر، رهبرش را برای امور معمول، حفظ و صیانت کند نه او را مخفی کند! اگر یک گروه مبارز با استتار بمانند، نشانه پیروزی شان در مقابل اشراف اطلاعاتی دشمن است؛ اما این برای یک کشور و نظام مقتدر، افتخار نیست؛ بلکه اصلا استمرارش ننگ هم هست! • "موردی" و "موقعیتی" و "موقت"، ظاهر نشدن رهبر، تاکتیک خوبی است؛ اما راهبرد و سیره خوبی نیست. خدا را شکر نگذاشت اختفاء و ظاهر نشدن سیره شود. ✍🏻 محسن قنبریان ۱۵ تیر۱۴۰۴ مرتبط ☑️ @m_ghanbarian