eitaa logo
گوشه‌گیر
100 دنبال‌کننده
96 عکس
66 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
خدا میدونه چقدر منتظر دیدن این لحظه بودیم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
چقد به حاج محمود حسودیم میشه
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم یکصدا همخوانی می‌کنند: "در روح و جان من می‌مانی ای وطن" آقا دست روی صورتش گرفته و آرام اشک می‌ریزد؛ چقدر این صحنه "جمهوری اسلامی ایران" است... @mortezaeirad_ir
هدایت شده از محسن قنبریان
درست تر حاضر شدن بود؛ که امیر سلحشوران انجام داد! • مدتی است عادت کرده ایم برای هرچه واقع میشود، فلسفه ببافیم و نامش را هم روایت گذاشته ایم! فضا هم طوری میشود که خلاف آن گفتن، اختلاف بی ثمر می سازد! • برای تهدید شدن قبلی رهبر انقلاب هم نوشتم درست تر، حاضر شدن است. ایشان پیشتر و بیشتر از همه ما همان درست تر را فهمید و انجام داد و رقم خورد! • نیامدن حضرت آقا در همه جلسات روضه، غیر از استهزاء (البته بی جای) دشمنان، استمرار حاضر نشدن را اقتضاء می کرد؛ مثل سالهای پایانی عمر سید مقاومت! چون همان دلیلی که حفاظت/ مخفیگاه/ کمینگاه/ و...(!) را توجیه می کرد استمرار را هم اقتضاء می کرد؛ حکم الامثال فیما یجوز و فیما لایجوز واحد! تازه احتمالا دشمن تهدید و ارعابش را بیشتر هم میکرد! • قیاس ایشان با شهید نصرالله مع الفارق بود! رهبر یک گروه در یک کشور بی دفاع به حکم عقل و شرع باید با ویدئو کنفرانس با یارانش سخن بگوید؛ اما کشوری قوی که در آفند و پدافند ادعا دارد حکم دیگری دارد! وظیفه دارد با پدافند و حفاظت برتر، رهبرش را برای امور معمول، حفظ و صیانت کند نه او را مخفی کند! اگر یک گروه مبارز با استتار بمانند، نشانه پیروزی شان در مقابل اشراف اطلاعاتی دشمن است؛ اما این برای یک کشور و نظام مقتدر، افتخار نیست؛ بلکه اصلا استمرارش ننگ هم هست! • "موردی" و "موقعیتی" و "موقت"، ظاهر نشدن رهبر، تاکتیک خوبی است؛ اما راهبرد و سیره خوبی نیست. خدا را شکر نگذاشت اختفاء و ظاهر نشدن سیره شود. ✍🏻 محسن قنبریان ۱۵ تیر۱۴۰۴ مرتبط ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از |عـلویـات|
عجیب اما واقعی: عده‌ای در روز عاشورا، امام‌حسین را دوست داشتند اما نمیخواستند ضرر هم بدهند! _ بالای بلندی رفته بودند، و کشته شدن حسین‌علیه‌السلام را تماشا میکردند و دعا‌ میکردند، که خدا نجاتش بدهد! @alaviaat | مظلوم‌ بِلا‌ ناصر
غروب عاشورا، تو هیئت نشستیم، روضه تموم شده ولی نمیتونیم بریم. شدیم شبیه کسی که باید از خونه‌ش دل بکنه. شبیه غریبی که نمیدونه حالا باید کجا بره
چون چاره نیست می‌روم و می‌گذارمت ای پاره پاره تن به خدا می‌سپارمت
نوحه ای ایران دو تا وجهه داره ١. درمورد ایرانه ٢. تلفیق شده با نوحه و هیئت و سینه‌زنی و مفاهیم دینی یعده اولی رو گرفتن برای مقابله با اندک‌جماعتی که مخالف میهن‌پرستیه یعده دومی رو گرفتن برای مقابله با جریانی که به اسم ملی‌گرایی میخواد اسلام‌زدایی کنه این یه نمونه تفاوت ماها در اولویت‌شناسیه
بیچاره آقا که دلش به ماها خوشه
هدایت شده از کانال حمید کثیری
در مورد جنگ یک مشکل جدی که همه فهمیده‌اند، آن است. عموم مردم نگاه درستی به چیستی و چرایی این جنگ ندارند و اگر جنگ به هر دلیلی از سر گرفته شود و یا طولانی شود، نمی‌شود توقع کرد که جامعه در مورد آن درست فکر کند. حتی در مورد چگونگی جنگ هم کمتر اطلاعاتی وجود دارد و اگر روایت ۱۲ روزه علی لاریجانی از جنگ نبود، آن را هم نداشتیم! الان دشمن مشترک و هم‌سرنوشتی از سوی مردم فهم شده اما معلوم نیست اگر اوضاع سخت‌تر بشود، انگیزه‌ها کماکان پابرجا بماند! حاکمیت باید بتواند جنگ را روایت کند وگرنه باید بپذیرد که خط روایی دشمن در میان‌مدت، خط اصلی برای روایت جنگ بشود. @hamidkasiri_ir
چقدر امت حزب الله تو این ده روز تلاش کرد تهدیدکردن ولی امر مسلمین رو هزینه‌دار کنه، ثابت کنه دشمن نمیتونه تهدید کنه و قسر در بره، کفن پوشیدن، بیانیه دادن، رجز خوندن، تهدید کردن، علما فتوا دادن، همه رو نسبت به جان رهبر حساس کردن، همه داشتیم از این اتحاد حول محور آقا کیف میکردیم، آقای پزشکیان با یه مصاحبه پا کشید زیر همش