تا یادم میاد همیشه نصف توانم رو باید میذاشتم تا به اطرافیانم ثابت کنم دارم همه تلاشمو میکنم
وقتی همیشه بیشتر از صدت رو واسه آدما میذاری، دیگه وقتی صدت رو گذاشتی انگار کم گذاشتی
ماه گرفتگی فقط اونجا که شاعر در وصف قمر بنی هاشم میگه:
وَ خَسَفَ القَمَر، زمانی
که روی صورتت نقابه ❤️
آقا دیروز یه نکته فرمودند درمورد اینکه نظام اسلامی اساسا برای تحقق معارف اسلام شکل گرفته.
اینو تو کانال آقا منتشر نکردن فک کنم 😕
هدایت شده از تأملات | تولايى
«ای انسان! در هیچ نقطه حضیضی توقف نکن! حرکتت را در خط تعالی همواره ادامه بده! بدان برای تکامل و رشدیابی تو، مرزی وجود ندارد. تو فرزند بینهایتی و عاشق خدایی و باید لایتناهیها را هم چنان در درونت زنده نگه داری و جان کلام آن که تو ای انسان، باید تاریخ را بسازی و به طبیعت شکل بدهی و حاکمیت خود را بر آنها روز به روز گستردهتر کنی.»
✍شهیدسیدمحمدحسینبهشتی
📚جاودانهتاریخ(گفتارها۳)، ص۱۵۸
@m_a_tavallaie | #تورقات
بعد از سه روز زندانیشدن توسط رئیس، امشب تازه دارم آسمون خدا رو میبینم.
آزاد شدم خوشحالم ننه 😭