eitaa logo
گوشه‌گیر
100 دنبال‌کننده
96 عکس
66 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
متن اطلاعیه شماره ۱۱ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زير است: بسم الله الرحمن الرحیم موج دوازدهم عملیات وعده صادق ۳ با شلیک موشک‌های فوق سنگین، دوربرد و دو مرحله‌ای سجیل آغاز شد. ساکنین سرزمین‌های اشغالی قدس! نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت قهرمان ایران، سیستم پدافندی ارتش صهیونی را در طول چندین عملیات پیشین درهم شکسته‌اند و اکنون آسمان اراضی اشغالی، آغوش خود را برای موشک‌ها و پهپادهای ایران باز کرده است! حملات موشکی، تاثیرمحور و ممتد خواهد بود، چنان که روز گذشته مقرهای موساد، آمان و پایگاه‌های جنگنده‌های ارتش در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی هدف قرار گرفت. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داده بود که درب‌های جهنم به روی شما باز خواهد شد. موشک‌های رعدآسای هوافضای سپاه پاسداران نخواهد گذاشت لحظه‌ای را بیرون از پناهگاه‌های زیرزمینی سر کنید. چند روزی است که رنگ آفتاب را به خود ندیده‌اید! اطمینان داشته باشید لحظه‌ای صدای آژیرهای قرمز قطع نخواهد شد. یا باید «مرگ تدریجی» را در زندگی جهنمی در پناهگاه‌ها انتخاب کنید یا جان خود را از موشک باران بیست و چهار ساعته نجات دهید و هرچه زودتر از سرزمین‌های غصب شده توسط اجدادتان، فرار کنید تا شاید زنده بمانید. اِنّا مِن المُجرمینَ منتقمون
ازون بیانیه خوبا
اهم نکاتی که آقا وحید جلیلی توی جلسه مجازی چند روز قبل مطرح کردن؛ برای رفقای رسانه ای قابل استفاده است: ۱)جمع های مومنانه داشته باشید؛ کنار هم باشید. تعامل کنید؛ تعاونوا علی بر و تقوا. ۲)رساندن پیام شهدا؛ خصوصا شهدای جدید با محوریت پیام حماسه و دوری از ترس و غم. ۳)هم‌افزایی به خاطر این جنگ به حداکثر برسد ۴)هر کسی مبتکرانه کاری می‌کند و جلوه‌ای از مقاومت را به نمایش می‌گذارد باید روایت شود و الگو شود. ۵)باید رویداد بسازیم، الگو بدهیم، دیگران جایگاه خودشان را پیدا کنند. با دیدن کنش‌ها، بقیه هم کنشگر می‌شوند. ۶)حرکتی که برای مقابله با جاسوسان شکل گرفته، و گزارش‌های مردمی، جوان‌های فعال در گشت و... قدرت روایت دارد. ۷)کسی که نمیتواند تولید محتوا کند، منتشر کند. همه دست به دست هم دهند. ۸)وقتی الگو ها را نشان دهید، خود ما شرم می‌کنیم که عده‌ای با امکانات کمتر وارد صحنه شدند ولی ما اون همت را نداریم؛ این‌ها کمک می‌کنند به حرکت جمعی. ۹)منفعل نشوید، کُپ نکنید. قوت روحی تان را به رخ بکشید. ۱۰)ایده ها را به اشتراک بگذارید. ۱۱) محصولات چند وجهی باشند، صرفا برای آنتن تلویزیون نباشند. ۱۲)گروه‌های خوش فکر دور هم جمع شوند. آخوند و فیلم ساز و حلقه‌های مختلف مثل زنجیز کنار هم قرار بگیرند. ۱۳)باید صحبت‌های خوب و مطالب ارزنده (علی‌الخصوص صحبت‌های رهبری) را ترجمه هنری و رسانه‌ای کنیم و به خروجی برسانیم. ۱۴)از یک مسیر به نتیجه نرسیدید، پلن بی داشته باشید. ۱۵)معطل هیچ کس نشوید. آتش به اختیار باشید؛ منتظر نباشید کسی برای شما تکلیف مشخص کند. ۱۶)سیزده هزار کامنت عربی زیر یکی از فیلم‌های خانم امامی است؛ کسی اگر عربی بلد است ترجمه کند تا روی آن اقدام کنیم. حتی زیر پست‌های بی‌بی‌سی هم می‌شود کار کرد، ایده تولید گرفت. ۱۷)مردم را فراخوان کنیم می‌آیند. این جمع شدن اثر وضعی و عنایت خدا دارد. ۱۸)ترازوهاتون دیجیتال باشد. هر کار مخلصانه درست را خدا برکت می‌دهد. دنبال کار بزرگ نباشید. ۱۹)در این فرصت باید هم افزایی و تعاون را در جبهه انقلاب (90 میلیون ایرانی) گسترش دهیم. ۲۰)تبیین کنیم ما با اسرائیل نمی‌جنگیم، ما با همه جهان داریم می‌جنگیم. ۲۱)مردم را برای جنگ طولانی آماده کنیم، این جنگ وجودی است و دامنه دار است. جنگ سختی است و نباید در بن‌بست قرار بگیریم. ۲۲) ما پیروزیم، علیرغم های و هوی دشمن. ان شاالله جبهه رسانه‌ای بیش از قبل فعال می‌شود. @noghtewirgool
هدایت شده از علیرضا زادبر
بیش از دو دهه جامعه شناسان داخلی عموما میگفتند اگر جنگ جدیدی بر ایران تحمیل شود بدلیل فروپاشی اجتماعی، تغییر ارزش ها، تغییر نسلی دیگر کسی از ایران به مانند سال های هشت سال جنگ با صدام دفاع نخواهد کرد. تقریبا آن طیف الان ساکتند! بعد از پایان جنگ سر از خمره در می آورند و مجدد همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند. https://eitaa.com/Politicalhistory
یه کانال دیگه باید بزنم اونجا فاخرنویسی رو ادامه بدم اینجا باشه واسه اراجیف‌مان
هدایت شده از خیابان قیام
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨فوری فوری همزمان با تجاوز نظامی اسرائیل به یزد، مردم اقدام به ایجاد پناهگاه‌‌های بزرگی در سراسر شهر کردند. ___________________ ● کانال تحلیلی خبری خیابان قیام ● @khiaban_ghiam
سخت‌ترین کار دنیا بعد از کار معدن، حرف‌کشیدن از یزدی‌هاس میگی حاجی جنگ چه تاثیری گذاشته رو زندگی‌تون؟ میگه عین خیالمونم نیست 😒 خب قربون سیبیلت یه رجزی بخون یه حماسه‌ای بسرای. چرا انقد همه چی به چکش‌ته
یه روز پاییز و دلگیر یه روز سردم و کم‌حرف
گوشه‌گیر
مرتیکه مودی 🚶‍♂️
علاقه شدید به موزیک غمگین مازوخیسمه؟
شاید چون حرفای توی دلمون مونده رو میزنه خوشمون میاد ما همیشه غمگین‌ها