هزار و چند صد سال پیش حضرت سجاد (علیهالسلام) تو دعای هفتم #صحیفه_سجادیه میفرمایند:
وَ أنِلنی حُسنَ النَظَرِ فیما شَکَوتُ
[در چیزهایی که شکایت و گله دارم، مرا به حسن نظر و تأمل و تدبرِ نیک برسان]
خیلی فرقه بین آدمی که همه فکر و ذکرش چی بخورم و چی بپوشم و کجا خودم رو سرگرم کنم ـه، با آدمی که دغدغه شب و روزش چی بخونم و چی یاد بگیرم و وظیفهم چیهست
گوشهگیر
آقا فرمودند: «ذات استکباری آمریکا چیزی جز تسلیم را قبول نمیکند»
مسأله هستهای بهانه است برای دشمنی. مسأله هستهای هم اگر یک روزی - حتی به فرض محال - بر طبق نظر آمریکا حل بشود، باز یک مسأله دیگری دنبال آن میآید.
- ٢٨ بهمن ٩٢
هدایت شده از دیباچه
﷽
اشک هایم اگر اجازه دهند
مینویسم نخست: یا الله
آه... آه از نهاد ما برخاست
آه هم نامِ توست یا الله
ملت ما سیاه پوشیدند
رهبر ما به آرزوش رسید
رهبر ما شهید شد آری
روزِ رقص وطنفروش رسید
فتنهگر ها! جنودِ شیطانی!
نقشۀ خویش را عیان کردید؟!
بی شرف ها، شریف را کشتید
بی پدرها، یتیممان کردید
بشنوید ای ایادی شیطان
انتقامی بزرگ در راه است
سیلی ما به جای خود، در راه
انتقام بقیة الله است
عادت ما شهادت است آری
راه آباء و رسم مادری است
در سر ماست شوق سر دادن
راه ایران همیشه حیدری است
رهبرا! پر کشیدی و شده است
کمر آسمان ز غصه کمان
در عزایت زمین به هم آشفت
انتقام تو با امام زمان!
آی اهریمنان و ددمنشان!
ملت ما غیور خواهد بود
انتقام نهایی ما هم
صبح روز ظهور خواهد بود
#محمد_احسان_افتخاریپور
دهم اسفندماه ۱۴۰۴
@dibacheh